Aion rakentaa portaat ja tarvitsen siten avata reiän.

Normaalisti teen suurimman osan itse, mutta tällä kertaa on tarkoitus palkata ammattilainen.

Se on betonilaatta, noin 150 mm paksu, reiän koko tulee olemaan noin 3400 x 1000 mm.

Olen lähettänyt tiedot useille yrityksille nähdäkseni, kuka voisi tehdä sen järkevään hintaan. Onko kenelläkään arvausta, mikä järkevä hinta voisi olla? Olen saanut vastauksia muutamalta ja hinnat ovat vaihdelleet 10' mukaan lukien ja 25 ilman + kuljetus jne. Toisin sanoen 10 ja 40' välillä. Joku väittää, että reiän tekeminen veisi kolme päivää??? En ymmärrä, voisin tehdä sen itse kahdessa, korkeintaan kahdessa päivässä huonolla 230v vuokrauskoneella, mutta haluan keskittyä muuhun tällä kertaa.

Kiitollinen palautteesta.

Se riippuu vähän siitä, mihin suuntaan lattian koolaukset ovat suhteessa reikään.
jos tarvitsee vaihtaa ja silloin se voi ehkä viedä aikaa.
mutta jos koolaukset ovat reiän suuntaisesti, niin se ei varmaan ole niin paljon työtä..

Ei ole monta palkkia vaihdettavana betonilaatassa... ;-)

anteeksi, unohdin betonin

Onko kukaan joutunut tekemään suuria reikiä paksuun betoniin? Olisi kiva tietää, mitä muut ovat maksaneet?

Onko sinulla käsitystä siitä, mitä juuri siellä palkkikerroksessa on, missä reikä pitäisi tehdä? Ei sinänsä liity reiän porauksen hintaan, mutta voi kuitenkin aiheuttaa merkittävästi suuremman lisäkustannuksen kuin mitä oli laskettu.

Voiko siellä, mistä reikä pitäisi ottaa, olla Sähkö, Lämpö tai Vesi/Viemäri?

On sähkö yhdelle tai mahdollisesti kahdelle kattolampulle, ei vettä tai viemäriä.

Y yens sanoi:
Aion rakentaa portaat ja tarvitsen tämän vuoksi reiän.

Normaalisti teen suurimman osan itse, mutta tällä kertaa ajattelin palkata ammattilaisen.

Kyseessä on betonilaatta, noin 150 mm paksu, ja reiän pitäisi olla noin 3400 x 1000 mm.

Olen lähettänyt tietoa useille yrityksille nähdäkseni, kuka voisi tehdä sen kohtuulliseen hintaan. Onko kellään arvausta, mikä olisi kohtuullinen hinta? Olen saanut vastauksia parilta yritykseltä ja hinnat ovat vaihdelleet 10' sisältyen ja 25 ilman + kuljetus ym. Toisin sanoen 10 ja 40' välillä. Joku väittää, että reiän tekemiseen menee kolme päivää??? En ymmärrä, voisin tehdä sen itse kahdessa päivässä, maksimissaan kahdella puolivillaisella 230v vuokrakoneella, mutta haluan keskittyä muuhun tällä kertaa.

Kiitollinen palautteesta.
Kauan sitten loit tämän ketjun, mutta otan riskin. Aion nimittäin tehdä täsmälleen saman toimenpiteen kuin sinä. Miten asian kanssa lopulta kävi? Ystävällisin terveisin,

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.