4 264 lukukertaa ·
6 vastausta
4k lukukertaa
6 vastausta
Porata kattoon
Hei,
Ajattelin asentaa uuden lamppukoukun meidän olohuoneeseen. Uusi koukku tarkoittaa, että minun täytyy porata noin 45 mm syvä reikä betoniin katossa. Naapurilla yläpuolella on heidän olohuone suoraan meidän yläpuolella. Onko mahdollista osua vesiputkeen tässä syvyydessä? Mietin, vedetäänkö pattereiden kuumavesi lattiaan? Talo on arvioilta rakennettu 50- tai 60-luvulla.
Ystävällisin terveisin
Gustav
Ajattelin asentaa uuden lamppukoukun meidän olohuoneeseen. Uusi koukku tarkoittaa, että minun täytyy porata noin 45 mm syvä reikä betoniin katossa. Naapurilla yläpuolella on heidän olohuone suoraan meidän yläpuolella. Onko mahdollista osua vesiputkeen tässä syvyydessä? Mietin, vedetäänkö pattereiden kuumavesi lattiaan? Talo on arvioilta rakennettu 50- tai 60-luvulla.
Ystävällisin terveisin
Gustav
Hei - koskeeko se keskellä kattoa? Vaikuttaa epätodennäköiseltä, että vesi olisi vedetty juuri sinne. Katso, miten patterit on asennettu teille ja voitko nähdä, ovatko nousuputket ehkä ennemminkin rakennettu jonkun sisäseinän yhteyteen.C Cell sanoi:Hei,
Ajattelin asentaa uuden lamppukoukun olohuoneeseemme. Uusi koukku tarkoittaa, että minun täytyy porata noin 45 mm syvä reikä betoniin katossa. Naapurin olohuone on suoraan meidän yläpuolella. Onko riski, että voisi osua vesiputkeen tällä syvyydellä? Ajattelin, jos lämmin vesi elementteihin vedetään lattian kautta? Talo on arviolta rakennettu 50- tai 60-luvulla.
Ystävällisin terveisin
Gustav
Kiitos vastauksestasi! Se on melkein keskellä kattoa. Yli 2 metrin päässä elementeistä. Meillä putket menevät suoraan lattiaan seinän viereen.L Lärospånet sanoi:
Magnus E K
Talon omistaja
· Östergötland
· 4 624 viestiä
Magnus E K
Talon omistaja
- Östergötland
- 4 624 viestiä
Jos kyseessä on asunto-osake, hallituksen pitäisi pystyä vastaamaan, onko siellä vedetty vesiputkia tai sähköjä, mutta uskon kuitenkin, kuten edellinen vastaaja, että kaikki on kunnossa, joten vain jos haluat olla 100 % varma sijaan 99.99.
Jäsen
· Östergötland
· 253 viestiä
Kuvittele sen sijaan, että SINUN PITÄISI osua putkeen.
Voila, et koskaan osu siihen!
Voila, et koskaan osu siihen!
Klikkaa tästä vastataksesi