4 753 lukukertaa ·
4 vastausta
5k lukukertaa
4 vastausta
Polttopuuvarasto
Hei
olen asentanut takan olohuoneeseen
ja nyt minulla on innostus rakentaa pieni polttopuuvarasto lähelle. Onko kenelläkään vinkkejä sopivasta materiaalista? Ajattelin kevytsoraharkkoja, joiden päälle voisi rapata ja maalata. Jos jollakulla on inspiroivia kuvia, se olisi mukavaa.
olen asentanut takan olohuoneeseen
ja nyt minulla on innostus rakentaa pieni polttopuuvarasto lähelle. Onko kenelläkään vinkkejä sopivasta materiaalista? Ajattelin kevytsoraharkkoja, joiden päälle voisi rapata ja maalata. Jos jollakulla on inspiroivia kuvia, se olisi mukavaa.
Pohdin jotain vastaavaa, mutta en ole vielä rakentanut mitään.
Ajattelin mahdollisesti ottaa multiplattor ja rakentaa syvennyksen (ehkä 35 syvä, jossa on tyyliin kaksi hyllytasoa eri kokoisille puumateriaaleille), joka ulottuu lattiasta kattoon, jolloin voit tehdä siistin pinon.
Vinkki: Osta tai lainaa äidiltä muutama sisustuslehti kuten Plaza ja Sköna Hem, sieltä voit löytää inspiraatiota.
Ajattelin mahdollisesti ottaa multiplattor ja rakentaa syvennyksen (ehkä 35 syvä, jossa on tyyliin kaksi hyllytasoa eri kokoisille puumateriaaleille), joka ulottuu lattiasta kattoon, jolloin voit tehdä siistin pinon.
Vinkki: Osta tai lainaa äidiltä muutama sisustuslehti kuten Plaza ja Sköna Hem, sieltä voit löytää inspiraatiota.
http://www.hhcelcon.se/html/default.htmFreddy-79 sanoi:
olen miettinyt nyt ja tullut suunnitelmaan. Ajattelin rakentaa runkoa lastulevystä ja puupalkista ja sitten maalata sen struktuurimaalilla niin, että se näyttää rapatulta tai vaihtoehtoisesti kipsirapata sen. Mietin vain, pitäisikö ehkä laittaa 6 mm kipsi lastulevyn päälle, jotta maali ei halkeilisi lastulevyn liikkumisen vuoksi?
Klikkaa tästä vastataksesi