Haluan vaihtaa kaakelit keittiössämme.

Te, jotka olette joskus irrottaneet kaakeleita. Onko mahdollista tehdä se ilman, että tuhoaa hyllyn, joka on kaakeleiden ympäröimä, vai täytyykö minun ostaa uusi hylly siinä tapauksessa?

Katso kuva alla.

• Tykkään
sweac
  • Laddar…
Keittiön kaappi ja tyhjä hylly laatoitettua seinää vasten, alapuolella valo.

Mikään ei ole mahdotonta niin kauan kuin ottaa asian varovaisesti.

Yritä poistaa hylly ensin, jos se on mahdollista, jos ei toimi, voitte ehkä pakata sen jollakin suojaavalla kerroksella, jotta se ei vahingoitu. :)

Eikö olekin vähemmän työtä sahata palat monitoimisahalla suoraan kipsin läpi ja ottaa suurempia paloja pois?

Kiitos nopeasta vastauksesta! Kuulostaa siltä, että minun ei tarvitse ostaa uutta hyllyä, ennen kuin olen ainakin yrittänyt.

Enk Projektet sanoi:
Eikö olisi vähemmän työtä sahata paloja monitoimisahalla suoraan läpi kipsin ja ottaa isompia paloja pois?
Vastasitko väärään ketjuun? Ei taida olla kipsiä täällä.

S
Marlen Eskilsson sanoi:
Vastasit väärään keskusteluun vai? Ei mitään gips täällä, luulen.
tarkoittaa varmaan, että plattien takana on gips.

Marlen Eskilsson sanoi:
Vastasit väärään ketjuun vai? Ei täällä mitään kipsiä taida olla.
Vastasin oikeaan ketjuun mutta en tiennyt, että takana ei ollut kipsiä....:o

S
toivon, että teillä ei ole levyä hyllyn takana.

laita vain suojalasit ja hanskat. vasara/lekasääri ja taltta. voi käyttää pientä tärinäkone yhtä lailla isommilla alueilla

Aha, nyt ymmärrän. Ei, siellä on tiilimuurattu ulkoseinä takana. En ole niin huolissani siitä, mikä on takana, vaan lähinnä hyllystä ja ehkä kaapeista.

T
Onko hylly asennettu ennen vai jälkeen laattojen?

Muutenhan voi laittaa uudet laatat vanhojen päälle, ei aina toimi jos se rakentaa liikaa ruostumattoman teräsaltaan ym. päälle.

Joo, hylly asennettiin ennen laattoja. Hmm, tuntuu siltä, että se voisi rakentua liikaa, jos laatat asetetaan päälle. Hylly ei ole kovin syvä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.