Hei, haluaisin apua hyvän pohjapiirroksen suunnittelussa kellarille. Haluaisin sinne makuuhuoneen, tv-huoneen, pannuhuoneen, varaston ja pesutuvan yhdistettynä vessaan. Tässä on kuva, miten olen sen ajatellut. Tulevassa makuuhuoneessa on soraa lattialla, ja seinät päättyvät suoraan siihen. Haluaisin saada paremman kattokorkeuden. Ehdotuksia, miten? Olin ajatellut kaivaa seinän alle ja muuraa alle lecaharkoilla? Tulevassa tv-huoneessa on eristämätön 5 cm betonilaatta. Olin ajatellut piikata sen ylös, eristää ja valaa uusi laatta (laskea lattiaa saadakseni paremman kattokorkeuden). Nykyisessä käytävässä on pesutupa, jossa on pesukone, pesuallas betonilattialla ja rapattu olkikatto. Ruokakomerossa säilytän vain vähän ylimääräisiä tavaroita, jotka ovat jääneet yli päärakennuksen remontista. Pannuhuoneessa on betonilattia ja rapattu olkikatto. Ajattelin raudoittaa lattian siinä kohtaa, missä aiotaan olla pesutupa, eristää lattia ja valaa uusi lattia lattialämmityksellä ja laatoilla. Varaston ulkopuolella, jossa öljysäiliö aikaisemmin oli, ajattelin vain pitää varastona.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.