Hei,

Aion vaihtaa paneelin päätykolmioon ja minun täytyy pystyä ruuvaamaan muutamia paneelilautoja, joten minulla on muutamia kysymyksiä parhaasta ruuvista sekä ruuvin pituudesta.

Onko joku joka tietää tästä jotain?

Aion käyttää 21x120 paneelilautoja, mitä tyyppiä ja pituutta suositellaan ruuville tässä tapauksessa?
Pitäisikö ruuvin pituuden olla sama sekä pohjalaudassa että peitelautassa (tuntuu siltä, että niiden pitäisi olla erilaisia)?

Kuten huomaatte, minulla ei ole mitään käsitystä.
En ole vielä purkanut paneelia, joka pitää vaihtaa, joten en vielä tiedä rimojen mittoja takana, mihin paneelia kiinnitän.

Samat kysymykset koskevat myös panelien nauloja, jotka aion naulata.
Pituus ja joku erityinen tyyppi, jota suositellaan?

Kiitos etukäteen
//Christian

Paneelilauta noin 42-45 mm ja peitelista noin 65-70 mm. Yleensä käytän ruuveja, jotka ovat kaksi kertaa niin pitkiä kuin se, mitä kiinnitän. Ja peitelistan kanssa lisäät myös materiaalin paksuuden, johon kiinnität. Tietenkin voit käyttää myös pidempiä ruuveja.

• Tykkään
Onsalakorven ja 1 muu
  • Laddar…
A AndersS sanoi:
Paneelilauta noin 42-45 mm ja peitelista noin 65-70 mm. Käytän yleensä ruuvia, joka on kaksinkertainen pituudeltaan kiinnitettäviin osiin nähden. Ja peitelistassa lisäät myös pituuden siihen asti, mihin materiaaliin kiinnität. Tietenkin voit käyttää myös pidempiä ruuveja.
Kiitos vastauksesta
Tiedätkö mitään merkkiä, joka on parempi kuin toinen?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.