6 358 lukukertaa ·
8 vastausta
6k lukukertaa
8 vastausta
Pitkittäissaarra/viistä reuna 45 asteeseen 4 m pitkissä laudoissa?
Uppupölysaha kiskolla, se ei ole ongelma siirtää kiskon mukaan (ellei halua liittää yhteen 4m pitkää kiskoa!).
Kuinka paksua puutavara on? Minun uppupölysahallani 45mm puutavara on vähän liian paksua, jotta terä ulottuisi läpi 45 asteen kulmassa.
Kuinka paksua puutavara on? Minun uppupölysahallani 45mm puutavara on vähän liian paksua, jotta terä ulottuisi läpi 45 asteen kulmassa.
Suurin osa pyörösahoista ja upotussahoista toimii. Voit myös käyttää tiettyjä pistosahoja, mutta silloin lopputulos voi olla huonompi.
Muuten, tarkista lähimmältä Bauhausilta tai XL Byggiltä, joilla on sahat. Maksaa muutaman euron, mutta he ratkaisevat ongelmasi.
Muuten, tarkista lähimmältä Bauhausilta tai XL Byggiltä, joilla on sahat. Maksaa muutaman euron, mutta he ratkaisevat ongelmasi.
Olen samaa mieltä viimeisestä viestistä, pöytäsaha/jakosaha, jossa terä voidaan asettaa 45 asteen kulmaan.
Vinkki, kokeile ensin jollain jämäpalalla, jotta saat asetukset kohdilleen.
Pidä sormet poissa terästä ja mahdolliset lapset kaukana, kun jätät sahan.
Varmista, ettei mikään jännitä niin, että terä iskee kiinni. (oma kokemus)
Minulla on pieni ja halpa Jula, mutta se toimii myös pienempiin töihin, joissa tarkkuus ei ole erityisen tärkeää.
Vinkki vuokrauksesta on hyvä, koska voit saada laadukkaan version.
Ja taas kerran, muista turvallisuus ja irrota johto heti, kun jätät sahan.
Vinkki, kokeile ensin jollain jämäpalalla, jotta saat asetukset kohdilleen.
Pidä sormet poissa terästä ja mahdolliset lapset kaukana, kun jätät sahan.
Varmista, ettei mikään jännitä niin, että terä iskee kiinni. (oma kokemus)
Minulla on pieni ja halpa Jula, mutta se toimii myös pienempiin töihin, joissa tarkkuus ei ole erityisen tärkeää.
Vinkki vuokrauksesta on hyvä, koska voit saada laadukkaan version.
Ja taas kerran, muista turvallisuus ja irrota johto heti, kun jätät sahan.
Klikkaa tästä vastataksesi