Y
Suunnittelen seinälevyjen ostamista, mutta olen epävarma minkä korkuiset valitsisin..
minulla on 245 perustasosta kattopalkkeihin (miksi niitä nyt kutsutaan)...

Mutta sitten tulee koolaukset ja sisäkattokin... kipsi on 13mm... mutta jos fuskailee ajatuksen kanssa, voisin mitata kattokotelosta oletan, se on noin 4,5cm korkea..

245 - 4,5cm... okei, sitten se selvisi itsestään, että 240 on sopiva

mutta ulkoseinien levyjen kanssa onkin kinkkisempää, ne menevät vähän perustason alapuolelle, sanotaan 246...

Mutta en tiedä, pitäisikö ostaa 250 levyt ja sahata ne, vai 240 ja ehkä olla laittamatta niitä ihan lattiaan asti?

B
voitko tehdä pienen luonnoksen siitä, miltä seinä näyttää

Hei taas.

Meillähän oli pieni keskustelu aiemmin siitä, missä järjestyksessä sinun pitäisi tehdä, seinä vai katto ensin.

Suosittelin ensin kattoa.

Nyt kun olet edennyt niin pitkälle kuin olet, mieti mielellään nyt kun seisot rakennuksessa, mikä on helpointa.

Jos naulat katon nyt, voit vain tukea levyt sitä vasten, jos otat seinät ensin, sinun täytyy leikata kaikki kattopaneelit.:rolleyes:

Y
Jajo, mutta asia oli niin, että myyjillä on kampanjahinta juuri nyt, joten toivoin voivani ostaa kaksi lavaa kipsiä suoraan ja säästää muutaman kruunun.

Se ei varmaan ole kovin merkityksellistä. Levyn alareunan leikkaaminen vie 3 sekuntia.
Se on vain laittaa levy tasaiselle ja vetää veitsellä suorakulmaa tai vastaavaa pitkin.

Mutta se käy nopeammin, jos alareunaa ei tarvitse leikata.

Yrrol sanoi:
Jajo, mutta asia oli se, että myyjillä on kampanjahinta juuri nyt, joten olin toivonut voivani ostaa kaksi lavallista kipsiä suoraan ja säästää muutaman kruunun.
Okei. Mutta aiotko laittaa kipsin kattoon? Siinä tapauksessa ei sillä ole väliä, mutta vaikka viet sen sisään, sinulla on jotain mitä seistä, kun teet katon.:)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.