Olen merkinnyt molempiin päihin 4 m pitkän seinän oikean korkeuden ja tarvitsisin vetää suoran viivan näiden merkkien välille. Minulla ei ole 4 m pitkää ja tarpeeksi suoraa käytettäväksi viivottimena ja työskentelen yksin, joten minulla ei ole avustajaa. Onko olemassa jokin hyvä niksi piirtää tämä viiva?

Voit kiinnittää ohuen langan ja vetää merkintöjen välistä, voit käyttää tätä saadaksesi lisää merkintöjä ja sen jälkeen piirtää pitkällä piirturilla. Vedä lankaa tiukasti!

Miksi et käyttäisi tavallista merkkauslankaa, jonka kiinnität yhteen päähän ja pidät paikallaan toisessa päässä ja sitten "slinkautat" sen niin pitkälle kuin yllät?

Snörslå on mahtava. Keksintö, joka on ollut olemassa kivikaudelta saakka ja toimii yhä loistavasti monissa tilanteissa. Sitä voi ostaa julasta.

...mutta riippuen siitä, mihin viivaa käytetään, se ei ehkä ole hyvä idea. Oletko esimerkiksi tapetoimassa seinää? Tai kiinnittämässä hyllyä?

Nokkakipinä on kyllä oikea valinta, mutta vähän tylsä. Osta tilaisuuden tullen itsellesi todella makea ja kallis ristilaser jalustalla. Bosch GLL3-80 on se, jota kaikki yleensä himoitsevat tällä foorumilla.

• Tykkään
FredrikR
  • Laddar…
Laser on hieman budjettini ulkopuolella tälle työlle, valitettavasti.

Olen aiemmin käyttänyt snörslåta merkkaamiseen esimerkiksi lattialla, mutta tuntuu siltä, että on vaikeaa merkata seinään ilman, että se "roikkuu" keskeltä.

Ei ongelmia neljällä metrillä.....

Snörslå pitäisi toimia hyvin. Muussa tapauksessa slangvattenpass ja merkinnät sopivalla etäisyydellä voivat olla vaihtoehto, jos viivan pitäisi olla vaakasuora.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.