Hei!
Olen asentamassa uusia vesijohtoja wc:hen.
Tämä tarkoittaa, että muutama vanha putki nousee nyt lattian läpi..
Miten nämä voisi käsitellä parhaiten?
Jättää nämä ilman toimenpiteitä - ei kovin mukavaa.
Sahan käyttö tasaisesti lattian kanssa taas ei näytä kovin hyvältä tai toimivalta.
Haluaisin mielelläni tiivistää reiän jollain "huomaamattomalla" tai tyylikkäällä.
Minulla ei ole "palaa" olemassa olevasta lattiasta.
Onko edes mahdollista valmistaa näin pienen sopiva pala muusta kaakelista?
Mutta ei aivan huono idea - jos se olisi mahdollista.
Minulla ei ole palasta olemassa olevasta lattiasta.
Voiko valmistaa niin pienen sopivan palan muusta laatasta - Onko se edes mahdollista?
Mutta ei täysin väärä idea - jos se olisi mahdollista
Hei Albeiro! Kupari on pehmeää, kuten joku mainitsi. On olemassa erityisiä työkaluja leikkaamiseen, näyttävät kuin pieniltä pizzaleikkureilta. Mutta tavallinen rautasaha käy hyvin. Muista jättää pala putkia jäljelle, jotta voit laittaa takaisin tulpat päihin. Et kai halua piilotettuja putkia lattiaan? Laatta irrotetaan talttapäällä.
Kuten ymmärrätte, en ole koskaan käsitellyt klinkkeriä/laattoja
Putki ei ole ongelma.
Yritän saada "selvää" kuinka laattoja voi leikata. Etsin mutta löysin vain kalliita laattasahoja.
Toimiiko tavallinen kulmahiomakone tai dremel tai ehkä tavallinen rautasaha?
Onko eroa klinkkerin / laattojen / tai... (työstöön)?
Mietin kuinka kova olemassa oleva sauma on?
Voiko sen "hakkeroida" pois ruuvimeisselillä?
(ilman että vaikuttaa viereisiin kiviin)
Vai tarvitaanko joku saha tai...
Hei Albeiro! Kupari on pehmeää, kuten joku mainitsi. On olemassa erityisiä työkaluja leikkaamiseen, näyttävät pieniltä pizzaveitsiltä. Mutta tavallinen käsisaha kelpaa hyvin. Muista jättää putkista osa jäljelle, jotta voit laittaa tulpat takaisin päihin. Et kai halua piilottaa putkia lattiaan? Kaakelit poistetaan talttapäällä.
Ajattelin piilottaa putket kokonaan. (ne ovat jäätyneet rikki - siksi uusi putkivetoon)
Putken poistaminen kokonaan - jostain syystä - merkitsisi "puolen lattian rikkoutumista"...
Ne keraamislaatat, jotka aiotaan tuottaa, saattavat olla 20x20mm - eli kappaleet ovat erittäin rajallisia kooltaan.
Mikä luulen "monimutkaistaa" koko asiaa hieman - ehkä.
Ne laatat, jotka on tarkoitus tuottaa, voivat olla 20x20mm - eli. Kappaleet ovat kooltaan erittäin rajallisia.
Mikä ehkä "monimutkaistaa" asiaa hieman - ehkä.
Osta isompi laatta ja leikkaa se pienemmäksi. Urista ja katkaise tai sahaa. Jos kappaleet ovat liian pieniä työn pitämiseksi helposti, osta suurempia laattoja ja leikkaa ne haluttuihin fragmentteihin.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.