Hei kaikki!

Olen rakentanut portin vähän säleikköpuusta. Portin pitäisi toimia lapsisuojana portaissa. Se on tehty melko massiivisesta materiaalista, 30x60mm liimapuusta, kehys säleillä, kaikki samasta materiaalista. Se on hieman alle 1x1 metriä.

Nyt kysymykseni: Toimivatko Clas Ohlsonin pianon saranat?
Olen ostanut ne ja ne tuntuvat hieman natisemilta, ja portti on melko raskas. Vai pitäisikö minun ennemmin ostaa jonkinlaiset vahvemmat nostosaranat?

/Jonas
 
Jos sinulla on pianotyyppinen sarana, sen tulee mennä ylhäältä alas asti, lyhyet pätkät ovat hieman ohuita, jos portti on ohut. Itse ostin barngrindin, leikkasin oikeisiin mittoihin ja minulla on vain 2 kpl, mutta siinä on kiinnike, johon se ripustetaan toisella puolella ja pieni tukipuu alla, joka estää sen notkahtamasta, kun se on täysin auki.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.