10 157 lukukertaa ·
7 vastausta
10k lukukertaa
7 vastausta
peltijulkisivu
Ei näytä yhtään hyvältä, kun huvilat ovat metallin peitossa, panosta mieluummin johonkin muuhun! Nykyään on niin paljon järjestelmiä, joita on saatavilla markkinoilla, että voi vain valita ja poimia!
Minulla on itse STO therm rappausjärjestelmä styroksilla ja rappauksella sekä roiskefasaadilla. Sitä on kaikissa väreissä ja pintarakenteissa, ja se kestää pitkään ilman huoltoa.
Minulla on itse STO therm rappausjärjestelmä styroksilla ja rappauksella sekä roiskefasaadilla. Sitä on kaikissa väreissä ja pintarakenteissa, ja se kestää pitkään ilman huoltoa.
Pois lukien ulkonäköä, olen kuullut vain positiivisia asioita peltijulkisivuista. Erityisesti ylläpitotyö (joka vaikuttaa olevan olematon) julkisivusta on se, mistä talonomistajat näyttävät pitävän.
minulla on peltijulkisivu (näyttää vaakasuoralta puulta)
naapuri oli asunut vieressä 10 vuotta ja luuli että se oli puuta
joten kyllä se ihan hyvältä näyttää...
ongelmia sen kanssa? muuttuu kesällä kuin leivinuuniksi sisällä
mutta, huoltovapaa... mutta vaihdetaan puupaneeliin kun sisäpuoli on täysin remontoitu
naapuri oli asunut vieressä 10 vuotta ja luuli että se oli puuta
ongelmia sen kanssa? muuttuu kesällä kuin leivinuuniksi sisällä
mutta, huoltovapaa... mutta vaihdetaan puupaneeliin kun sisäpuoli on täysin remontoitu
en ole koskaan lukenut tai kuullut, että tämä olisi jotain, mistä olet saanut tuon tiedon? hieman utelias, koska meillä on se, ja se oli aiemmin rapattu...yonna sanoi:
Mielipiteeni:
- Pelti, joka on tarkoitettu muistuttamaan puujulkisivua = miten ruma tahansa.
- Pelti, jossa hyödynnetään pellin erityisiä ominaisuuksia ja mahdollisuuksia = voi olla todella siistiä. Ajattele aaltoilevaa, täysin tasaista, kuparinväristä, ruostumatonta jne.
Se riippuu täysin siitä, millaista taloa aiot rakentaa, maalaisidylli valkoisine kulmineen ei sovi mielestäni peltijulkisivuun. Sen sijaan olemme miettineet peltiä modernistiseen talorakennukseemme.
- Pelti, joka on tarkoitettu muistuttamaan puujulkisivua = miten ruma tahansa.
- Pelti, jossa hyödynnetään pellin erityisiä ominaisuuksia ja mahdollisuuksia = voi olla todella siistiä. Ajattele aaltoilevaa, täysin tasaista, kuparinväristä, ruostumatonta jne.
Se riippuu täysin siitä, millaista taloa aiot rakentaa, maalaisidylli valkoisine kulmineen ei sovi mielestäni peltijulkisivuun. Sen sijaan olemme miettineet peltiä modernistiseen talorakennukseemme.
Klikkaa tästä vastataksesi