Ei näytä yhtään hyvältä, kun huvilat ovat metallin peitossa, panosta mieluummin johonkin muuhun! Nykyään on niin paljon järjestelmiä, joita on saatavilla markkinoilla, että voi vain valita ja poimia!

Minulla on itse STO therm rappausjärjestelmä styroksilla ja rappauksella sekä roiskefasaadilla. Sitä on kaikissa väreissä ja pintarakenteissa, ja se kestää pitkään ilman huoltoa. ;)

aina voi muuttaa plåtasaden, jos talo sijaitsee hyvin siellä missä haluaa ja talo muuten on mitä on ajatellut!

Pois lukien ulkonäköä, olen kuullut vain positiivisia asioita peltijulkisivuista. Erityisesti ylläpitotyö (joka vaikuttaa olevan olematon) julkisivusta on se, mistä talonomistajat näyttävät pitävän.

• Tykkään
Visan i mitt liv
  • Laddar…
Naapuritalolla kotona on peltijulkisivu, ja mielestäni se ei näytä kamalalta. Mielestäni se voi näyttää aika hyvältä. Suuri etu on, että se on huoltovapaa.
Miltä hintakuva näyttää verrattuna muihin vaihtoehtoihin?

minulla on peltijulkisivu (näyttää vaakasuoralta puulta)

naapuri oli asunut vieressä 10 vuotta ja luuli että se oli puuta ;) joten kyllä se ihan hyvältä näyttää...

ongelmia sen kanssa? muuttuu kesällä kuin leivinuuniksi sisällä :(

mutta, huoltovapaa... mutta vaihdetaan puupaneeliin kun sisäpuoli on täysin remontoitu

yonna sanoi:
mutta ne talot, joita on täydennetty tällä tavalla, voivat aiheuttaa suuria ongelmia. Kosteusvaurioita ei huomata ennen kuin on liian myöhäistä. En koskaan ostaisi käytettyä taloa tällä julkisivulla. Ja tämä ei ensisijaisesti johdu esteettisistä syistä.
en ole koskaan lukenut tai kuullut, että tämä olisi jotain, mistä olet saanut tuon tiedon? hieman utelias, koska meillä on se, ja se oli aiemmin rapattu...

Mielipiteeni:
- Pelti, joka on tarkoitettu muistuttamaan puujulkisivua = miten ruma tahansa.
- Pelti, jossa hyödynnetään pellin erityisiä ominaisuuksia ja mahdollisuuksia = voi olla todella siistiä. Ajattele aaltoilevaa, täysin tasaista, kuparinväristä, ruostumatonta jne.

Se riippuu täysin siitä, millaista taloa aiot rakentaa, maalaisidylli valkoisine kulmineen ei sovi mielestäni peltijulkisivuun. Sen sijaan olemme miettineet peltiä modernistiseen talorakennukseemme.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.