Kyllä, mutta kitti takana ei kiinnity yhtä hyvin kuin muut tuotteet. Mutta se on hintakysymys ja jokaisen oma päätös, jos haluaa ottaa riskin joutua tekemään uudelleen. Itse olen lopettanut lateksin käytön, mieluummin maksan 50 kr enemmän ja käytän muita tuotteita, joista tiedän varmasti, että ne toimivat. Lisäksi mainittakoon, että kokemukseni koskevat uudistuotantoa, jossa saumojen joustavuusvaatimukset ovat suuremmat, koska rakenne ei ole vielä ehtinyt asettua.

jerk sanoi:
Ja mutta kokeile sitten. Jos nyt annat itsesi olla maalari. Paina ulos tippa lateksia ja Sikabond AT tai Casco S30, anna kuivua puoli vuotta ja tunne koostumus ja vertaa, mikä on kovin. Jos saan arvata, et ole koskaan käyttänyt muita tuotteita kuin lateksia. Tuotteet on itse asiassa tarkoitettu käyttöön, jossa on huomattavasti korkeammat vaatimukset ja tarttuvuus kuin lateksilla, ja siksi hinta. Lateksi tulee kovaksi kuin muovi verrattuna muihin, jotka ovat täysin erilainen tuote, jota ei oikeastaan ​​voida verrata tällä tavalla. Siksi suosittelen tätä.
Jos luet mitä kirjoitin, ymmärrät että en tarkoittanut että lateksi kiinnittäisi listan.

Kirjoitin:
"Kuten tulkitsen, keskustelun aloituksessa ei mainita, että sauma tulisi myös käyttää pitämään lista paikoillaan."
Siksi suosittelin lateksin käyttöä peittämään rako, ei KIINNITTÄMÄÄN listaa.

Lateksi on, kuten sanot, ei tehty pitämään asioita paikoillaan, vaan toimimaan liikkuvana saumana kahden materiaalin välillä, usein puhtaasti esteettisistä syistä.

Toisekseen lateksi ei kovetu kuin muovi, mitä merkkejä olet käyttänyt silloin?
Paina naulalla lateksisaumaan, niin huomaat, että se täyttää tehtävänsä ollakseen joustava massa kahden materiaalin välillä...

Tarkoitan, että se on kova kuin muovi - verrattuna - muihin, lateksi kovettuu enemmän ajan myötä kuin S30 ja Sikaflex, joka on uudempi tuote kuin lateksi, joka on ollut olemassa jo pitkään. Ne toimivat vähän kuin liima ja täytemassa samanaikaisesti, eli kahden maailman parhaat ominaisuudet. Minusta on mielenkiintoista kokeilla uusia tuotteita ja jaan mielelläni kokemuksiani. Olen havainnut, että maallikkona on paljon helpompaa onnistua S30:lla ja Sikaflex AT:lla niiden parempien ominaisuuksien ansiosta verrattuna tavalliseen lateksiin. Henkilökohtaisesti en ole tyytyväinen ennen kuin kaikki on täydellistä, ja yksi Sikaflexin eduista on se, että se tasoittuu itsekseen sormen vedon jälkeen ja näyttää täysin sileältä ja antaa täydellisen pinnan. Mutta jos olet ammattimaalari, onnistut tietenkin myös lateksin kanssa, koska sinulla on aivan eri kokemus ja ehkä olet löytänyt parhaan lateksin. Mutta minulle ja muille, jotka maalaavat vain silloin tällöin ja haluavat kestävän lopputuloksen, suosittelen muita tuotteita.

No niin, olemme siis yhtä mieltä. :)

Puheen ollen hyvästä lateksisauman merkistä - Bostiks Latexmassa.
Todella hyvä.

ha ha..hyvä ketju!! Ja raukka OGREN halusi vain tietää, millä saumalla hän peittäisi raon!!

Kyllä ....osaamme tehdä yhdestä sulasta kanan....

Jo, täytyyhän sitä olla vähän mukana... :D

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.