Hei, olen juuri asentanut PAX liukuovikaapin IKEAsta. Mitat ovat 200x236 kahdella liukuovella, joissa on paneelit. Jokainen liukuovi on 100x236. Kun olin valmis, huomasin 8 pientä muovipalaa, joita olin unohtanut käyttää. Niiden pitäisi olla, kun kokoaa alumiinikehystä levyyn, joka yhdistää kaikki neljä osaa alumiinikehyksessä. Olen ruuvannut ohjeen mukaisesti, mutta unohdin pienen muovipalan kohdassa 6 asennusohjeessa. Soitin IKEAan, ja he sanoivat, että minun täytyy ottaa ovet alas ja tehdä se uudelleen. Herranjestas! Onko pakko - mikä tarkoitus näillä muovipaloilla on? Tietääkö joku? Auttakaa!! Kuvassa näette pienen muovipalan. Nro 10006187 10006207 10006204 Se on se, jonka unohdin. Terveisin Cecilia

• Kuvassa PAX-kaapin kokoamisohjeet IKEAlta, kohta 6. Näytetään pieniä muoviosia, jotka puuttuvat alumiinikehyksestä.
  • Asennusohjeen kuva, jossa pieni muoviosa, koodi 10006187, jonka tarkoitus on yhdistää alumiinikehyksen osat PAX-liukuovikokonaisuudessa.
S syster_cecilia sanoi:
Hei, olen juuri koonnut IKEAn PAX liukuovikaapin. Mitat ovat 200x236 kahdella paneelillisella liukuovella. Jokainen liukuovi on 100x236. Kun olin valmis, huomasin 8 pientä muovipalaa, joita olin unohtanut käyttää. Niiden pitäisi olla alumiinikehyksen levyllä, joka yhdistää kaikki neljä osaa alumiinikehyksessä. Olen ruuvannut kiinni ohjeiden mukaisesti, mutta unohdin sen pienen muoviosan kohdassa 6 ohjeissa. Soitin IKEAan ja he kertoivat, että minun täytyy irrottaa ovet ja tehdä se uudelleen. Herranen aika! Onko minun pakko- mikä on muovipalojen tehtävä? Tietääkö joku? Apua! Kuvassa näette sen pienen muovipalan. Nr 10006187 10006207 10006204 Sen olen unohtanut. Terveisin Cecilia
Muovipala on tarkoitettu alumiiniprofiilin reunan/kulman peittämiseen. Se reuna voi joskus olla hieman terävä, kun profiili on katkaistu siitä, muovipala estää pääsyn siihen reunaan ja vähentää viiltoriskiä.

S Snappahaneklanen sanoi:
Muovinpala on tarkoitettu peittämään alumiiniprofiilin reuna/kulma. Se reuna voi joskus olla hieman terävä, kun profiili on katkaistu siitä kohtaa, ja muovinpalan ansiosta siihen reunaan ei pääse helposti käsiksi eikä ole vaaraa leikata itseään.
Ei siis välttämätön toisin sanoen?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.