5 271 lukukertaa ·
2 vastausta
5k lukukertaa
2 vastausta
PAX-vaatekaappi Mehamn-liukuovilla
Hei, olen juuri asentanut PAX liukuovikaapin IKEAsta. Mitat ovat 200x236 kahdella liukuovella, joissa on paneelit. Jokainen liukuovi on 100x236. Kun olin valmis, huomasin 8 pientä muovipalaa, joita olin unohtanut käyttää. Niiden pitäisi olla, kun kokoaa alumiinikehystä levyyn, joka yhdistää kaikki neljä osaa alumiinikehyksessä. Olen ruuvannut ohjeen mukaisesti, mutta unohdin pienen muovipalan kohdassa 6 asennusohjeessa. Soitin IKEAan, ja he sanoivat, että minun täytyy ottaa ovet alas ja tehdä se uudelleen. Herranjestas! Onko pakko - mikä tarkoitus näillä muovipaloilla on? Tietääkö joku? Auttakaa!! Kuvassa näette pienen muovipalan. Nro 10006187 10006207 10006204 Se on se, jonka unohdin. Terveisin Cecilia
Talon omistaja
· Klagshamn
· 285 viestiä
Muovipala on tarkoitettu alumiiniprofiilin reunan/kulman peittämiseen. Se reuna voi joskus olla hieman terävä, kun profiili on katkaistu siitä, muovipala estää pääsyn siihen reunaan ja vähentää viiltoriskiä.S syster_cecilia sanoi:Hei, olen juuri koonnut IKEAn PAX liukuovikaapin. Mitat ovat 200x236 kahdella paneelillisella liukuovella. Jokainen liukuovi on 100x236. Kun olin valmis, huomasin 8 pientä muovipalaa, joita olin unohtanut käyttää. Niiden pitäisi olla alumiinikehyksen levyllä, joka yhdistää kaikki neljä osaa alumiinikehyksessä. Olen ruuvannut kiinni ohjeiden mukaisesti, mutta unohdin sen pienen muoviosan kohdassa 6 ohjeissa. Soitin IKEAan ja he kertoivat, että minun täytyy irrottaa ovet ja tehdä se uudelleen. Herranen aika! Onko minun pakko- mikä on muovipalojen tehtävä? Tietääkö joku? Apua! Kuvassa näette sen pienen muovipalan. Nr 10006187 10006207 10006204 Sen olen unohtanut. Terveisin Cecilia
Ei siis välttämätön toisin sanoen?S Snappahaneklanen sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi