Aion asentaa kattopaneelin kohtisuoraan kattopalkkeihin nähden. Ongelma on, että normaalisti pitäisi olla kattorimat ennen, jotta eristys ja muovi pysyvät paikallaan. Mutta sitten päädyn yhtäkkiä rimojen suuntaisesti kattopaneelin kanssa, ja se ei toimi. Vinkkejä, kuinka kannattaa tehdä?