A abel48 #1 Jäsen · värmland · 1 364 viestiä 9 heiäkuu 2005 klo 08:53 abel48 Jäsen värmland 1 364 viestiä 9 heiäkuu 2005 klo 08:53 #1 Aion asentaa rintapaneelia, kuinka tavallisesti tehdään nurkissa ja ulkokulmissa? käytetäänkö silloin jotain listaa? Ystävällisin terveisin Anders
Aion asentaa rintapaneelia, kuinka tavallisesti tehdään nurkissa ja ulkokulmissa? käytetäänkö silloin jotain listaa? Ystävällisin terveisin Anders
pappskallen #2 Jäsen · 2 286 viestiä 9 heiäkuu 2005 klo 09:34 pappskallen Jäsen 2 286 viestiä 9 heiäkuu 2005 klo 09:34 #2 Jos et halua gira ihop det niin voit laittaa kvarts-stav sisänurkkiin ja L-list ulkonurkkiin.