Hei
Aloittelija täällä
Täytyy vaihtaa lauta, miten saan irti rikkinäisen laudan?
 
  • Vaakasuora valkoinen lauta, joka on osittain irronnut siitä kiinnityksestä, josta se on kiinnitettynä. Näkyvissä myös puinen tukikehikko.
  • Puinen valkoinen seinä, keskellä irtonainen lauta, joka on vaihdettava.
Sorkkarauta
 
  • Tykkään
zwennebanan
  • Laddar…
P
Vasara tai sorkkarauta..
 
Mutta miten irrotan sen säännöstä?
 
Se toimii sääntöjen mukaisesti
 
Epätodennäköistä, että se on kiinnitetty sääntöjen mukaisesti, löysää hieman ylhäältä, vasaroi naulat ulos ja vedä se sitten suoraan ylös.
 
K Klass0n sanoi:
Epätoivottavaa, että se on kiinnitetty sääntöön, löysää sitä hieman ylhäältä, lyö naulat ulos ja vedä sitten suoraan ylös.
Istuu kuin vuori!
Joku helpompi ehdotus?
Voiko sääntöjen ja paneelin väliseen rakoon kaataa jotain, jotta se irtoaisi helpommin?
 
Istuu tosi tiukasti
 
Teras sijaitsee paneelia vasten. Sinun tulee katkaista paneelilauta terassin palkiston korkeudelta ja poistaa ensin yläpuolinen osa. Sitten sinun täytyy naputella pois pieni pala, joka on kiinni säännön takana. Se on luultavasti myös naulattu, joten sinun täytyy päästä taakse kaarisahanterällä katkaistaksesi naulat.

Tai sitten otat jotain terävää, kuten taltta tai kirves, ja halkaiset varovasti laudan niin, että sen voi poistaa pieninä paloina.
 
  • Tykkään
makarickiri
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis sanoi:
Terassi on rakennettu panelia vasten. Sinun täytyy katkaista panelilauda terassirungon korkeudelta ja poistaa ensin yläosa. Sitten sinun täytyy irrottaa pieni pala, joka on säännön takana. Luultavasti se on myös naulattu, joten sinun täytyy päästä taakse puukkosahan terän kanssa katkaisemaan naulat.

Tai voit ottaa jotain terävää, kuten taltta tai kirves ja jakaa laudan varovasti niin, että sen voi poistaa pieninä paloina.
Kiitos, saimme sen nyt irti.
Kun aiomme saada uuden laudan alas, pitäisikö meidän lyödä se paikalleen vasaralla?
 
M Mariell H sanoi:
Kiitos, saimme sen irti nyt.
Kun laitamme uuden laudan sinne, pitääkö meidän lyödä sitä vasaralla?
Mielellään ei. On helppo vahingoittaa puuta, jos lyö vasaralla. Voi tulla rumia jälkiä ja tikkuja. Eikö voisi vain laittaa uuden laudan oikeilla mitoilla? Jos kuitenkin täytyy napauttaa lautaa, käytä väliin puupalikkaa.
Suosittelen lämpimästi maalaamaan uuden laudan ennen sen paikalle asettamista mieluummin kuin paikallaan maalaamista.
 
Henningelvis Henningelvis sanoi:
Ei mieluiten. On helppo vahingoittaa puuta jos lyöt vasaralla. Voi tulla rumia jälkiä ja tikkuja. Eikö voisi vain asettaa uusi lauta oikean kokoisena? Jos kuitenkin täytyy naputtaa lautaa, käytä välikappaletta. Suosittelen vahvasti, että maalaat uuden laudan ennen sen asentamista paikoilleen sen sijaan, että maalaisit sen paikan päällä.
Kiitos paljon avusta.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.