Hei
Aion teettää kaksi uutta ulko-ovea: Näiden pitäisi muistuttaa nykyistä oveamme mahdollisimman paljon. Olen saanut kiinni erittäin edullisen ja taitavan erikoispuusepän. Ongelma on, että nykyinen panelointi näyttää kadonneen ajasta.

Nykyisessä ovessa on 45 mm leveä ponttilauta, joka on pyöristetty reunoista ja keskellä on jyrsitty (ja pyöristetty) ura. Se on klassinen "omakotitalon ovi" (ainakin Brommassa).

Ulkonäkö on melkein kuin lauta, johon on liimattu/naulattu 2 cm leveät reunalistat 2 millimetrin välein. Puuseppäni mukaan ponttilauta on kuitenkin tarpeen.

Mistä voin hankkia tätä tai jotain vastaavaa?

Etsitkö karrosseripaneelia?
tb_3022_p34343.jpg

Olen ostanut oven www.designadoors.se:stä, jossa on tällainen tamminen paneeli.

Karossipaneeli oli sana sanoi Bull!! Kiitän. Nyt tiedän, mitä se on nimeltään. Tiedätkö, mistä sen voi hankkia?

Ystävällisin terveisin, Mårten

Ei, ostin oven paneelin kera ja kaikki. Voit kysyä Designadoorsilta, ostavatko he paneelin joltakulta vai tekevätkö he sen itse.

Googlasin hieman ja näyttää siltä, ​​että on myös muita asioita, joita kutsutaan "karosseripaneliksi" ???
Tämä ei kai ollut se, mitä haettiin vai?

(webadress framgår av filnamnen)
3060.jpg
panel_furu_a_kaross_9x65.jpg

Haagbard sanoi:
Googlailin vähän ja näyttää siltä, että on muitakin, joita kutsutaan "koripaneeliksi"???
Tämä ei liene se, mitä kysyttiin tai?

(webbadressen näkyy tiedostonimissä)
[bild]
[bild]
Alempi vaikuttaisi olevan se kysytty? Valitettavasti Abi-trä sijaitsee Gbg...
Nacka Trä http://www.nackatra.se/profiler.html väittää, että heillä on, mutta se on sileä kuten klockestrands :-(

Kiitos! Alempi voi kelvata. Olen löytänyt myös yhden Forneby Såg och Hyvleri:stä. Ongelma on, että ovet valmistetaan Smålannissa, mutta minun on ilmeisesti huolehdittava siitä, että paneelit saadaan sinne jollain tavalla.

Tuhannet kiitokset!

Mielestäni kumpikaan niistä kahdesta ei muistuta sitä "Eld" näytti kuvaa.........tiedän tarkalleen miltä paneeli näyttää, koska sellainen ovi oli vanhempieni kodissa (rakennettu -38) tosin olin vain 12 vuotta kun ovi korvattiin valkoisella swedoorilla, mutta luulin silti, että ne olivat kapeita rimoja, jotka oli naulattu välein.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.