7 708 lukukertaa ·
9 vastausta
8k lukukertaa
9 vastausta
Paneeli puuvajalle?
Kun rakensin meidän puuvajan, tein seinät "käänteisellä" peiterimalaudoituksella.......
Käytin 22x145. Laitoin ensin laudan ulkopuolelle ja jätin noin 90 väliin jokaisen väliin. (Olin asentanut seinän vaakasuorasti 45x45 puutavaralla) Laitoin sitten peitteet sisäpuolelle. Tällä tavalla sain loistavan tuuletuksen ja suojan sateelta.
Käytin 22x145. Laitoin ensin laudan ulkopuolelle ja jätin noin 90 väliin jokaisen väliin. (Olin asentanut seinän vaakasuorasti 45x45 puutavaralla) Laitoin sitten peitteet sisäpuolelle. Tällä tavalla sain loistavan tuuletuksen ja suojan sateelta.
Klikkaa tästä vastataksesi