Hei, olen purkamassa sisäseinää ja olen edennyt niin pitkälle, että minulla on melkein vain yksi palkki jäljellä katossa seinän jälkeen. En tiedä, voiko sitä poistaa, ja ajattelin kysyä teiltä, mitä mieltä olette. Talo on vuodelta -58, ja yläpuolella on eristämätön ullakko, jossa on sahanpuru eristeenä palkin yläpuolella. Kun kohdistan palkkiin fyysistä väkivaltaa, sahanpuru sataa alas, mikä saa minut uskomaan, että siinä on ehkä sahanpuru suoraan ilman mitään levyä tai muuta välissä. Mitä te ajattelette? Yläpuolella on ullakon lattia, joten en voi lapioida ja tarkistaa alapuolelta. Jos sitä ei voi poistaa, kuinka tekisitte sen, että se näkyisi mahdollisimman vähän katossa? Liitän muutamia kuvia. Rakenteiden välinen puupalkki katossa purkamisprojektin aikana, osa seinästä poistettu, paljastaa mahdollista purueristettä. Rakenteilla oleva sisäkatto, jossa näkyy jäljellä oleva puinen kattopalkki, ympäröivää rakennusmateriaalia ja roikkuva sähköjohto.

Mursin auki laudan ullakon lattiasta ja kuten pelättiin, säännön ja sahanpurun välissä ei ole mitään. Ajattelin murtaa toisenkin ja poistaa sahanpurut, ujuttaa sinne raakapontin rakennusmuovilla. Lisää vinkkejä siitä, miten sen saa näyttämään siistiltä, otetaan vastaan. Toinen kysymys: luuletteko, että 17mm raakapontti riittää lattiana keittiön rungon alla vai pitäisikö ottaa 22? Miksi kysyn: mitat sopivat täydellisesti 17:llä, mutta 22 vaatii hieman kikkailua.

Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.