2 138 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Palkit uudisrakennuksessa!
Olen kuullut, että nykyään kun ostaa talopakettia VISSA:lta valmistajilta, kaikki väliseinien koolaukset on varustettu jonkinlaisella "klik" järjestelmällä ja että lattiaan ja kattoon kiinnitettävät koolaukset on jyrsitty cc 600 mitoituksella!? Onko asia näin? Vaikuttaa kätevältä vai pitäisikö mitata ja naulata kuten tavallisesti? Onko Eksjöhus:lla tämä järjestelmä??
Ehkä siksi, että voi helposti käyttää 90-kipsiä 120-kipsin sijaan?! On tietty ero kantaa 90-levyä verrattuna 120:eenAndreasK sanoi:
Kanske för att lätt kunna använda 90-gips istället för 120-gips?! Det är viss skillnad på att bära en 90-skiva kontra en 120 ditobebben sanoi:
Dessutom är det ju standard nu med 900 istället för 1200:s gips på byggen, just pga ergonomin.
Klikkaa tästä vastataksesi