Meillä ei ole mekaanista ilmanvaihtoa, kun ostimme talon, siellä ei ollut ilmaventtiilejä suuressa osassa taloa, nyt olemme poranneet muutaman uuden saadaksemme paremman ilmanvaihdon.
Olemme saaneet erilaisia mielipiteitä alalla työskenteleviltä. Jotkut ovat sanoneet, että epäilemättä syy on syylät, kun taas toiset eivät ole tunteneet mitään hajua.
Ei haluaisi käyttää paljon aikaa ja rahaa, ja sitten ongelma jäisi ratkaisematta. Mutta ehkä meidän täytyy ottaa pari palaa ja yrittää haistaa niitä? Minusta asfaltilevy haisi paljon, kun juuri irrotti palan, mutta haju alkaa nyt laantua.