S Speed254 sanoi:
Meillä ei ole mekaanista ilmanvaihtoa, kun ostimme talon, siellä ei ollut ilmaventtiilejä suuressa osassa taloa, nyt olemme poranneet muutaman uuden saadaksemme paremman ilmanvaihdon.

Olemme saaneet erilaisia mielipiteitä alalla työskenteleviltä. Jotkut ovat sanoneet, että epäilemättä syy on syylät, kun taas toiset eivät ole tunteneet mitään hajua.

Ei haluaisi käyttää paljon aikaa ja rahaa, ja sitten ongelma jäisi ratkaisematta. Mutta ehkä meidän täytyy ottaa pari palaa ja yrittää haistaa niitä? Minusta asfaltilevy haisi paljon, kun juuri irrotti palan, mutta haju alkaa nyt laantua.
Sellaisen syyn löytäminen voi olla vaikeaa, mutta eihän jatkuvaa hajua voi sietää, joten se on ratkaistava.

Ajattelen, että syylä voi olla hyvä tietyissä kohdissa mutta kosteusvaurioitunut paikallisesti.

Jos teette VOC ja MVOC mittauksen, saatte vastauksen, onko olemassa mikrobien epänormaalia kasvua tai reagoiko jokin rakennusmateriaali kemiallisesti. Se on parasta, mitä tulee mieleeni aloittaa. Mahdollisesti OCAB voi tehdä tällaisen mittauksen.
 
S Speed254 sanoi:
Meillä ei ole mekaanista ilmanvaihtoa, kun ostimme talon, suurimmassa osassa taloa ei ollut ilmanvaihtoventtiilejä, nyt olemme poranneet muutamia uusia saadaksemme hieman paremman ilmanvaihdon.

Olemme saaneet eriäviä mielipiteitä alalla työskenteleviltä ihmisiltä. Jotkut ovat sanoneet ilman epäilystä, että talomme haju on peräisin jalkalistasta, kun taas toiset eivät ole tunteneet lainkaan hajua.

Ei haluaisi heittää aikaa ja rahaa menemään ja jäädä ongelman kanssa. Mutta ehkä meidän pitäisi ottaa muutamia palasia ja yrittää haistaa niitä? Mielestäni asfaboardin haju oli voimakas, kun irrotimme siitä palan, mutta haju on nyt alkanut haalistua.
Miten tämä sujui? 🧐
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.