61 289 lukukertaa ·
252 vastausta
61k lukukertaa
252 vastausta
Pintalista
KiitosMats-S sanoi:
Teit esimerkin, johon vastasin.E Evalarsson36 sanoi:Sinun täytyy lukea tarkemmin. Missä olen kirjoittanut, että haluan ehdottomasti tietyllä tavalla? Haluan tietää, miten pelti pitäisi asentaa, ja epäilen, että kirvesmies yrittää huijata minua. Ja mitä talon ostamiseen tulee. Jos sinulla olisi mahdollisuus ostaa unelmiesi talo hyvään hintaan, mutta ainoa ongelma on, että pellit täytyy vaihtaa jostain syystä, kieltäytyisitkö siitä?
Ensimmäisistä viesteistäsi käy ilmi, että haluat mustaa valkoisella siitä, että hän on väärässä, ja vastauksesi sekä tykkäämäsi viestit sisältävät suuren määrän riskirakenteita, joten oletan, että suosittelet niitä.
Voitko selittää, miksi sinun pitäisi vaihtaa pellit unelmatalossasi esimerkkitapauksessasi?
Jos se johtuu väärästä rakenteesta ja siksi haluat vaihtaa, sinun tulee myös laskea sen kustannukset. Jos se on esteettisistä syistä, olen jo vastannut siihen.
Tutkimusvelvollisuuden perusteella käy ilmi, että talossasi on väärin tehty, ja nyt voit joko ratkaista riskirakenteen tai vaihtaa värityksen riippuen siitä, mitä olet laskenut.
Saako kysyä tilanteestasi, miksi sinun pitäisi vaihtaa/siirtää tippalistaa?
Se on virheellinen väite. Riski pienenee, jos se sijaitsee lähellä katon reunaa, on melkein kaikissa tapauksissa oikein.Mats-S sanoi:
Pitää paikkaansa ja ajattelin vielä sitä vaihtoehtoa kun se oli niin itsestäänselvää. 😎 Mökillämme meillä on ikkuna ylimääräisellä peltillä, muut ikkunat/ovet ovat vain koristeltu. Kuvassa esimerkiksi, vasemmalla oleva ikkuna on ylimääräinen pelti ja muut ovat vain koristeltu, ovet/ikkunat voivat olla vielä alempana ilman että tarvitaan ylimääräistä peltiä. Tässä on "perusteeton" kustannus panostaa ylimääräiseen peltiin, taataan 100% että sitä ei tarvita. Sitten jos talon sijainti on sellainen, että voi sataa vaakasuoraan, se täytyy arvioida talon olosuhteiden mukaan, mikä ei voi koskaan tapahtua siellä missä meidän talo sijaitsee.Mats-S sanoi:

Viimeksi muokattu:
Nyt kuvasin alakerroksen ikkunaa, koska en halunnut roikkua ulos yläkerran ikkunasta ottaakseni kuvaa. Se on jotenkin helpompaa kuvata tuo ikkuna 😏 minulla onhan useampia ikkunoita. Peltilevy on asennettu samalla tavalla kaikissa ikkunoissa. Missä olen kirjoittanut etten ole tyytyväinen vastaukseen?T trojlee sanoi:
Se on esimerkki Helge 😏 se ei ole todellisuus. On jokaisen oma asia, miksi haluavat tehdä muutoksen. Ehkä vaihdetaan talon väriä ja halutaan toisen värinen pelti esim. Minulla ei ole mitään suunnitelmaa vaihtaa mitään peltejä. Ei ainakaan juuri nyt.J J_K_H sanoi:Teit esimerkin, johon vastasin.
Ensimmäisistä viesteistäsi ilmenee, että haluat saada mustaa valkoisella, että hän on väärässä, ja vastauksissasi ja tykkäämissäsi viesteissä on korkea määrä riskirakenteita, joten oletan, että pidät siitä.
Sinun täytyy selittää, miksi aiot vaihtaa peltikatot unelmakodissasi esimerkissäsi?
Jos syy on rakenteellinen virhe ja siksi haluat vaihtaa, sinun on myös otettava huomioon sen kustannukset. Jos syy on esteettinen, olen jo vastannut siihen.
Tarkastusvelvollisuuden mukaan ilmenee, että kotisi on virheellisesti rakennettu, ja voit nyt joko ratkaista riskirakenteen tai vaihtaa värin sen mukaan, miten olet laskenut sen.
Saako kysyä sinun tilanteessasi, miksi aiot vaihtaa/siirtää tippapeltiä?
Tuntuu, että tämä ketju alkaa olla koominen. Et ole ostanut palvelua puusepältä, mutta sitten sanotkin ostaneesi palvelun. Huomautat, että puuseppä on idiootti eikä voi ymmärtää mitä foorumin jäsenet kirjoittavat oikeasta asennuksesta. Näytät kuvan tarkoitetusta ikkunasta, jossa työ olisi pitänyt tehdä, mutta mitään ei ole tehty. Sitten yhtäkkiä ei olekaan kyse kuvassa olevasta ikkunasta. Jatka trollaamista, jätän tämän ketjun nyt...
Jos luet tarkasti. Ymmärrät kuinka koominen olet. Miksi on tärkeää kuvata oikea ikkuna? Bläckit ovat samanlaiset kaikissa ikkunoissa.T trojlee sanoi:Mielestäni tämä ketju alkaa olla koominen. Et ole ostanut palvelua kirvesmieheltä, mutta sitten sanot, että olet ostanut palvelun. Huomautat, että kirvesmies on idiootti eikä pysty ottamaan vastaan foorumin jäsenten kirjoittamia ohjeita oikeasta asennuksesta. Näytät kuvan ikkunasta, jossa työn olisi pitänyt olla tehty, mutta siellä ei ole tehty mitään. Sitten yhtäkkiä ei edes ole kyseessä oleva ikkuna kuvassa. Jatka trollaamista, jätän tämän ketjun nyt...
Eli olet palkannut kaksi puuseppää keskustelemaan siitä, miten ylipelti pitäisi asentaa, mutta et aio vaihtaa mitään peltejä?E Evalarsson36 sanoi:
Mihin tarvitset muuten puuseppää? Mikä palvelu olet ostanut?
Kyllä minusta tulee epäystävällinen, kun ihmiset eivät kuuntele/lue kunnolla. Jos viittaat epäystävällisyyteenT trojlee sanoi:
Lue uudelleen. Kysymys oli, miten bleck pitäisi asentaa. Ja epäilen, että kirvesmies yrittää huijata minua. En ole palkannut kirvesmiehiä keskustelemaan siitä, miten jokin pitäisi asentaa. Minun ei tarvitse kirjoittaa koko elämäntarinaani saadakseni vastauksen kysymykseen 😏ClasseClas sanoi: