ClasseClas
E Evalarsson36 sanoi:
Lue uudelleen. Kysymys oli, miten valmiusosan pitäisi olla kiinnitettynä. Ja epäilen, että puuseppäni yrittää huijata minua. En ole palkannut puuseppiä keskustelemaan, miten jokin pitäisi asentaa. En tarvitse kirjoittaa koko elämäntarinaani saadakseni vastauksen kysymykseen 😏
OK, joten kysymys koskee valmiusosaa ja olet saanut siihen vastauksen. Valmiusosasi eivät ole oikein asennettu, vaikka toisinaan voi nähdä sellaisen asennustyypin.

Kommenttisi siitä, että puuseppä mahdollisesti huijaa sinua, on mahdollisesti uuden keskustelun aihe, joka on täysin erillään siitä, miten valmiusosa tulisi asentaa?

• Tykkään
Evalarsson36 ja 1 muu
  • Laddar…
ClasseClas ClasseClas sanoi:
OK, joten kysymys onko överbleck keskusteluaihe ja siihen olet saanut vastauksen. Sinun överbleck ei ole asennettu oikein, vaikka tuollaista asennustapaa näkee silloin tällöin.

Kommenttisi siitä, että mahdollisesti kirvesmies huijaa sinua, voi olla mahdollinen uusi keskustelunaihe, joka on täysin erillinen siitä miten överbleck tulisi asentaa?
Juuri niin 👏 vihdoin joku joka lukee. Kiitos

E Evalarsson36 sanoi:
Se on esimerkki Helge 😏 se ei ole todellisuutta. Se on jokaisen oma asia, miksi he haluavat tehdä muutoksen. Ehkä vaihdat talon värin ja haluat toisen värin pellille esim. Minulla ei ole suunnitelmia vaihtaa mitään peltejä. Ei ainakaan juuri nyt
Tämä on niin hämmentävää. Mihin tarvitset apua?

J J_K_H sanoi:
Detta är så förvirrande. Vad vill du ha hjälp med?
Vad är förvirrande?

E Evalarsson36 sanoi:
Mikä on hämmentävää?
Luulen, että sinun pitäisi lukea omat viestisi, sillä ne vastaavat tuohon kysymykseen.

• Tykkään
Box of rain ja 1 muu
  • Laddar…
Pitkä viesti…

Rakennan taloa nyt ja minulla ei ole tuulensuojukangasta vaan kipsilevy, ruuvasin 45/45 rimoitusta paneelia varten mutta otin ne väliaikaisesti pois ja kiinnitin pellin kipsilevyyn ja teippasin sen sitten kipsilevyyn (tehty samanlaisesti lämpövarastossa, jossa minulla on tuulensuojukangas). Ajatuksena on, että mahdollinen veden pääsy paneeliin johtaa siihen, että vesi valuu ulos pellin päällä eikä ikkuna kehykseen. Helppo tehdä.
45/45 ruuvataan sitten takaisin sopivalle korkeudelle pellin yläpuolelle, jotta paneeli on oikeassa asennossa.

Farstatjej90 Farstatjej90 sanoi:
Se, mitä en ymmärrä, on se, että näyttäisi olevan paljon vaikeampaa asentaa tuulensuojapahvin taakse, ja kokemukseni mukaan tällaisissa tapauksissa ammattilainen haluaisi oikaista. Mutta tämä vaikuttaa olevan enemmän eikä vähemmän työtä.

Ehkä täällä puuttuu edelleen jotain tietoa.
Tuntiveloitus?

J J_K_H sanoi:
Tämä on niin hämmentävää. Miten voin auttaa sinua?
Hän haluaa poistaa riskin, että mahdollisesti joskus tulee tunne, että joku mies ehkä jossain mahdollisessa tilanteessa aikoo kutsua häntä "lilla gumman".

• Tykkään
MONTREAL ja 1 muu
  • Laddar…
Luulen, että keskustelun aloittaja tunsi itsensä voitetuksi ja jätti foorumin..🤷‍♂️

T trojlee sanoi:
Luulenpa että keskustelun aloittaja tunsi itsensä lyödyksi ja jätti foorumin..🤷‍♂️
Ei, en ole vain saanut ilmoituksia siitä, että jatkatte arvailua siitä mitä kirjoitan.

Box of rain Box of rain sanoi:
Hän haluaa poistaa riskin siitä, että hän saattaa joskus tuntea, että joku mies ehkä jossain mahdollisessa tilanteessa aikoo kutsua häntä "lilla gumman".
Lue paremmin

T trojlee sanoi:
Luulen, että aiheen aloittaja tunsi häviävänsä ja jätti foorumin..🤷‍♂️
Lisäksi ilmeisesti on trolli, jos vastaa siihen mitä kirjoitatte. Aika vaikea tasapainoilu itse asiassa.

ClasseClas ClasseClas sanoi:
OK, joten kysymys onko kynnyslevy keskusteluaihe ja siihen olet saanut vastauksen. Kynnyslevysi eivät ole oikein asennettu vaikka sellainen asennus näkyykin siellä täällä.

Kommenttisi siitä, että kirvesmies mahdollisesti huijaa sinua, on sitten mahdollisen uuden ketjun aihe, joka on täysin erillinen siitä, miten kynnyslevy pitäisi asentaa?
Mahtavaa, että joku osaa lukea. Kiitos 👏

Sait vastauksen jo viestissä #2 ja sen jälkeen toistuvasti, joten et näytä pystyvän ottamaan vastaan ja hyväksymään tosiasiaa.

T trojlee sanoi:
Sait jo vastauksen viestissä #2 ja sen jälkeen toistuvasti, joten näyttää siltä ettet voi ymmärtää ja hyväksyä tosiasioita.
Ja te ette näytä osaavan lukea myöskään. EN OLE palkannut monia kirvesmiehiä asentamaan ikkunoita esim 😉 olen vastannut moniin virheellisiin käsityksiin eikä kovin moni teistä ole sanonut tietävänne, että ne on asennettu väärin, koska teillä on koulutusta tällä alalla myöskään.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.