61 286 lukukertaa ·
252 vastausta
61k lukukertaa
252 vastausta
Pintalista
OK, joten kysymys koskee valmiusosaa ja olet saanut siihen vastauksen. Valmiusosasi eivät ole oikein asennettu, vaikka toisinaan voi nähdä sellaisen asennustyypin.E Evalarsson36 sanoi:
Kommenttisi siitä, että puuseppä mahdollisesti huijaa sinua, on mahdollisesti uuden keskustelun aihe, joka on täysin erillään siitä, miten valmiusosa tulisi asentaa?
Juuri niin 👏 vihdoin joku joka lukee. KiitosClasseClas sanoi:
OK, joten kysymys onko överbleck keskusteluaihe ja siihen olet saanut vastauksen. Sinun överbleck ei ole asennettu oikein, vaikka tuollaista asennustapaa näkee silloin tällöin.
Kommenttisi siitä, että mahdollisesti kirvesmies huijaa sinua, voi olla mahdollinen uusi keskustelunaihe, joka on täysin erillinen siitä miten överbleck tulisi asentaa?
Tämä on niin hämmentävää. Mihin tarvitset apua?E Evalarsson36 sanoi:
Pitkä viesti…
Rakennan taloa nyt ja minulla ei ole tuulensuojukangasta vaan kipsilevy, ruuvasin 45/45 rimoitusta paneelia varten mutta otin ne väliaikaisesti pois ja kiinnitin pellin kipsilevyyn ja teippasin sen sitten kipsilevyyn (tehty samanlaisesti lämpövarastossa, jossa minulla on tuulensuojukangas). Ajatuksena on, että mahdollinen veden pääsy paneeliin johtaa siihen, että vesi valuu ulos pellin päällä eikä ikkuna kehykseen. Helppo tehdä.
45/45 ruuvataan sitten takaisin sopivalle korkeudelle pellin yläpuolelle, jotta paneeli on oikeassa asennossa.
Rakennan taloa nyt ja minulla ei ole tuulensuojukangasta vaan kipsilevy, ruuvasin 45/45 rimoitusta paneelia varten mutta otin ne väliaikaisesti pois ja kiinnitin pellin kipsilevyyn ja teippasin sen sitten kipsilevyyn (tehty samanlaisesti lämpövarastossa, jossa minulla on tuulensuojukangas). Ajatuksena on, että mahdollinen veden pääsy paneeliin johtaa siihen, että vesi valuu ulos pellin päällä eikä ikkuna kehykseen. Helppo tehdä.
45/45 ruuvataan sitten takaisin sopivalle korkeudelle pellin yläpuolelle, jotta paneeli on oikeassa asennossa.
Tuntiveloitus?Farstatjej90 sanoi:
Mahtavaa, että joku osaa lukea. Kiitos 👏ClasseClas sanoi:
OK, joten kysymys onko kynnyslevy keskusteluaihe ja siihen olet saanut vastauksen. Kynnyslevysi eivät ole oikein asennettu vaikka sellainen asennus näkyykin siellä täällä.
Kommenttisi siitä, että kirvesmies mahdollisesti huijaa sinua, on sitten mahdollisen uuden ketjun aihe, joka on täysin erillinen siitä, miten kynnyslevy pitäisi asentaa?
Ja te ette näytä osaavan lukea myöskään. EN OLE palkannut monia kirvesmiehiä asentamaan ikkunoita esim 😉 olen vastannut moniin virheellisiin käsityksiin eikä kovin moni teistä ole sanonut tietävänne, että ne on asennettu väärin, koska teillä on koulutusta tällä alalla myöskään.T trojlee sanoi: