2 088 lukukertaa ·
3 vastausta
2k lukukertaa
3 vastausta
Ota reikä lankkuseinään
Aion tehdä ovenkarmin ulkoseinään, joka koostuu pystysuorista 3-tuumaisista ponttilankuista. Todennäköisesti kantava. 
Ajattelin upottaa 45x195 lankun suunnitellun aukon yläpuolelle seinään ennen aukon tekemistä. Eli jyrsisin kaksi tuumaa syvältä.
Se on toki hieman työlästä, jopa sirkkelillä. Pelkään, että siellä on myös paljon nauloja.
Sain idean laittaa lankku ulkopuolelle ja naulata sen kiinni lankuista. Jos se riittää, se on paljon helpompaa.
Sisäpuolella aion säilyttää tapetin ehjänä, jotta voin vain kiinnittää listan ilman uutta tapetointia, joten siitä asti fiksusti seinän läpi upottaminen ei ole hyvä idea.
Ajattelin upottaa 45x195 lankun suunnitellun aukon yläpuolelle seinään ennen aukon tekemistä. Eli jyrsisin kaksi tuumaa syvältä.
Se on toki hieman työlästä, jopa sirkkelillä. Pelkään, että siellä on myös paljon nauloja.
Sain idean laittaa lankku ulkopuolelle ja naulata sen kiinni lankuista. Jos se riittää, se on paljon helpompaa.
Sisäpuolella aion säilyttää tapetin ehjänä, jotta voin vain kiinnittää listan ilman uutta tapetointia, joten siitä asti fiksusti seinän läpi upottaminen ei ole hyvä idea.
Onko sinulla mahdollisuus tarkistaa, lepääkö kattotuoli tai palkki juuri sen reiän yläpuolella, jonka aiot avata?
Joskus on tuuria, ja reikä on juuri kahden kattotuolin välissä, jolloin tuskin tarvitsee tehdä mitään kuormituksesta vapauttamista.
Joskus on tuuria, ja reikä on juuri kahden kattotuolin välissä, jolloin tuskin tarvitsee tehdä mitään kuormituksesta vapauttamista.
BirgitS
Jäsen
· Stockholms län
· 48 121 viestiä
BirgitS
Jäsen
- Stockholms län
- 48 121 viestiä
Tämä sivu voi olla hyvä lukea: https://www.traguiden.se/planering/...us---generellt/oppningar-i-trakonstruktioner/
Miten on rakennuslupa/rakennusilmoitus?
Miten on rakennuslupa/rakennusilmoitus?
Klikkaa tästä vastataksesi