2 247 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Ostaa yleistulppa?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 viestiä
Olen aiemmin ostanut Fischer UX 100-pakkauksessa Hornbachista, ja ne ovat toimineet hyvin sekä betoniseinissä että kipsiseinissä. Valitettavasti Hornbach on vaihtanut jonkin TOX-plugiin, joka näyttää samalta kuin ne huonot plugit, jotka ostin Ikeasta nuoruudessani.
Mitä suosittelette plugiksi, joita on saatavilla "suurpakkauksina"?
Tai tietääkö joku, mistä voin ostaa Fischeria suurpakkauksessa ilman että menen vararikkoon? 🤔
Mitä suosittelette plugiksi, joita on saatavilla "suurpakkauksina"?
Tai tietääkö joku, mistä voin ostaa Fischeria suurpakkauksessa ilman että menen vararikkoon? 🤔
Melko kallis, mutta Fischer UX löytyy Proffsmagasinetista. Toimituskulut lisätään, jos ostaa alle 625 kr.
https://www.proffsmagasinet.se/mask...hannable=014c87736b750033303039333632cb&VAT=1
Minulla oli onnea ja löysin laatikon Fischer SX 10x60 autotallista eilen. 👍
https://www.proffsmagasinet.se/mask...hannable=014c87736b750033303039333632cb&VAT=1
Minulla oli onnea ja löysin laatikon Fischer SX 10x60 autotallista eilen. 👍
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 viestiä
Hyviä vinkkejä!
Muistan nämä seuraavalla kerralla, kun asioin siellä!
Muistan nämä seuraavalla kerralla, kun asioin siellä!
Ostan yleensä Fischerpluggar Amazonista. Seinilleni suosin Duopoweria, mutta huomasin, että heillä oli myös UX.
https://www.amazon.se/Universalpluggar-UX-nylonpluggar-universalpluggar-fastsättning/dp/B001L5SLO0
Edit:
Näyttää olevan myös kauluksellinen versio, UX-R:
https://www.amazon.se/Fischer-06276...96494264&sprefix=4006209627624,aps,202&sr=8-1
https://www.amazon.se/Universalpluggar-UX-nylonpluggar-universalpluggar-fastsättning/dp/B001L5SLO0
Edit:
Näyttää olevan myös kauluksellinen versio, UX-R:
https://www.amazon.se/Fischer-06276...96494264&sprefix=4006209627624,aps,202&sr=8-1
Viimeksi muokattu:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 viestiä
En ollut Amazon mielessäni!
Oikeastaan käytin UX-R:ää usein.
Oletko verrannut pluggarna vai miksi suosit duopoweria?
Oikeastaan käytin UX-R:ää usein.
Oletko verrannut pluggarna vai miksi suosit duopoweria?
Nämä ovat suosikkini juuri nyt. Lisäpituus tekee niistä hieman anteeksiantavaisia, jos poraat vähän huonosti.
https://www.hornbach.se/p/tox-expansionsplugg-bizeps-8-90-50-styck/8229585/
Aikaisemmin ne olivat myös 6 mm, mutta en voi enää löytää niitä hornbachilta.
https://www.hornbach.se/p/tox-expansionsplugg-bizeps-8-90-50-styck/8229585/
Aikaisemmin ne olivat myös 6 mm, mutta en voi enää löytää niitä hornbachilta.
En, en ole verrannut niitä.13th Marine sanoi:
Ostin paketin Duopoweria epätoivossa ja kävi ilmi, että ne kiinnittyivät paremmin kuin mikään muu, jota olin kokeillut aiemmin tylsiin seiniini (hauras rappaus, betoniharkoista ja osittain tiilestä). Sen jälkeen olen jatkanut niiden käyttöä. Muistan myös, että ne toimivat hyvin siporex-seinissä autotallissa, missä olen aiemmin joutunut käyttämään kemiallisia ankkureita tai kevytbetoniruuveja. Ei ole kovin mukavaa käyttää kemiallisia ankkureita tai 10 mm kevytbetoniruuveja, kun pitää kiinnittää seinäpistorasia tai koukku...
Aiemmin olen kokeillut tavallisia punaisia tulppia ja joitain harmaita tulppia eri valmistajilta. Yhteistä näille on, että ne irtoavat seinästä pienimmästäkin rasituksesta. Duopower on kuitenkin toiminut kaikissa tilanteissa, jopa samoissa porausrei'issä kuin aiemmin mainitut tulpit.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 667 viestiä
Kuulostaa vähän samalta kuin minun kokemukseni ennen kuin löysin UX:n, mutta silloin luulen, että Duopoweria ei ollut. 🤔J johan_81 sanoi:Ei, en ole vertaillut niitä.
Ostin paketin Duopoweria epätoivoisena ja osoittautui, että ne kiinnittyivät paremmin kuin mikään muu, mitä olin kokeillut aikaisemmin tylsissä seinissäni (hauras rappaus, betoniharkko ja osittain tiili). Sen jälkeen olen jatkanut niiden käyttöä. Muistan myös, että ne toimivat autotallin siporex-seinissä, joissa minun on aiemmin ollut pakko käyttää kemiallista ankkuria tai kevytbetoniruuveja. Ei ole kovinkaan mukavaa käyttää kemiallista ankkuria tai 10 mm kevytbetoniruuveja, kun pitäisi ripustaa seinäpistorasia tai koukku...
Aiemmin olen kokeillut tavallisia punaisia tulppia ja joitain harmaita tulppia eri valmistajilta. Yhteistä näille on, että ne irtoavat helposti seinästä pienimmälläkin kuormituksella. Duopower sen sijaan on toiminut kaikissa tilanteissa, jopa samoissa porarei'issä kuin edellä mainitut tulpat.
Klikkaa tästä vastataksesi