Olen ostanut suurimman osan Bauhofista Tallinnassa ja sitten he hoitavat kuljetuksen DPD:n kautta.

• Tykkään
helenaa5 ja 2 muuta
  • Laddar…
R RoffeN sanoi:
I've bought most of the Bauhof in Tallinn, and then they ship by Freight via DPD.
Lisäksi, jos ostat Virosta, maksat 20% virolaista ALV:ta. Minäkin ostan rakennustarvikkeita Virosta.

• Tykkään
helenaa5 ja 1 muu
  • Laddar…
Nyt on kulunut muutamia vuosia viimeisestä postauksesta, onko rakennusmateriaalin tuonti yhä edullisempaa? Olen katsonut yksittäisiä tuotteita Bauhofilta Virossa, mutta hinnat eivät ole merkittävästi halvempia kuin Ruotsissa samalle tuotteelle. Mikä on siinä tapauksessa halvempaa ja missä maassa?

• Tykkään
helenaa5
  • Laddar…
P peterj66 sanoi:
Nyt on kulunut muutama vuosi viimeisimmästä viestistä, onko rakennusmateriaalien tuonti yhä halvempaa? Olen tarkistanut tiettyjä tuotteita Bauhofissa Virossa, mutta hinnoissa ei ole suurta eroa Ruotsiin verrattuna saman tuotteen osalta. Mikä on siis halvempaa ja missä maassa?
Olen myös kiinnostunut erityisesti kylpyhuonekalusteista ja muutamasta muusta asiasta. Näyttää siltä, että hinnat ovat samanlaiset.

• Tykkään
helenaa5
  • Laddar…
A AnnaAnka sanoi:
Olen myös kiinnostunut erityisesti kylpyhuonekalusteista ja hieman muusta. Näyttää siltä, että hinnat ovat samankaltaisia.
Harmi, ettei voinut säästää rahaa menemällä sinne ostoksille. Mutta yksi toinen pohdinta, joka minulla on, eikö tarvitse maksaa tyyliin vero/alv jos tullissa Ruotsissa pysäytetään?

helenaa5 helenaa5 sanoi:
eikö ole pakko maksaa tyyli veroa/alv jos jää tulliin Ruotsissa kiinni?
EU/EES-alueella maksetaan ALV siinä maassa, jossa ostos tehdään, kyseisen maan voimassa olevien tasojen mukaisesti. Jos et ole maksanut ALV:tä alkuperämaassa, sinun on maksettava Ruotsin ALV.

• Tykkään
Immobil
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.