Kyllä, se on vastaava prisjakt, käytä google translate :D

Onko joku, joka tietää hyvän kuljetusyrityksen, joka kuljettaa välillä Puola-Ruotsi (Tukholma)? Kyseessä on keittiö, kodinkoneet ja lattiat, jotka täytyy kuljettaa.

Olen selannut ketjua löytääkseni tietoa siitä, mistä voi parhaiten ostaa laminaattilattiaa Gdyniassa. Onko joku ollut siellä äskettäin ja voi suositella jotain kauppoja? Minulla on vain yksi päivä aikaa, joten ei ole aikaa kiertää ympäriinsä. Etsin yksisauvainen click-lattia vaaleanharmaana tai tammena. Hinnat?

Hei!

Kuinka suuria määriä ja mikä merkki?

Olen katsonut paljon lattioita ja voin sanoa, että laatu vaihtelee selvästi ja samoin hinta.

Angie99 sanoi:
Olen selaillut ketjua löytääkseni tietoa siitä, mistä Gdyniassa kannattaa ostaa laminaattilattiaa. Onko joku ollut siellä äskettäin ja voi suositella jotain kauppoja? Minulla on vain päivä aikaa, joten en voi kiertää. Etsin yksisauvaista klik-att-lattiaa vaaleanharmaana tai tammisena. Hinnat?

ScottStevens sanoi:
Onko joku, joka tietää hyvää kuljetusyritystä, joka kuljettaa Puola-Ruotsi (Tukholma) välillä? Se on keittiö, kodinkoneet ja lattiat, jotka pitää kuljettaa.
Katso Eurosender. Aion itse ostaa pattereita Puolasta. He veloittavat noin 199Eur per EU-lava.

Olen suunnitellut matkaa Puolaan 4.-6. toukokuuta.
Aion ajaa Uppsala > Karlskrona > Gdynia/Gdansk > Karlskrona > Uppsala.

Kuorma-autossa on vielä tilaa niille, jotka haluavat liittyä mukaan.

Ottakaa yhteyttä PM lisätietoja varten.

Onko kukaan ostanut peräkärryä Puolasta? Miten olette siinä tapauksessa hoitaneet vientirekisteröinnin paikan päällä?

Yrityksen, jolta ostat, pitäisi pystyä osoittamaan, missä lähin rekisteröintitoimisto sijaitsee, sitten pitää mennä sinne kuittien ja kärryn papereiden kanssa, jolloin voi ostaa vientikilven. Täällä kotona pitää lähettää paperit liikennevirastolle ja sitten punnitus + rekisteröinti maksaa noin 2000kr.

P Per_Eriksson sanoi:
Yrityksen, jolta ostat, tulisi osata osoittaa, missä lähin rekisteröintitoimisto sijaitsee, sitten sinun on mentävä sinne kuitin ja perävaunun papereiden kanssa ja ostettava vientikilpi. Kotona pitää lähettää paperit liikennevirastolle ja sitten punnitus + rekisteröinti maksaa noin 2000 kr.
Olen aiemmin noutanut auton Saksasta ja silloin kaikki sujui sujuvasti, mutta minusta tuntuu, että voi olla monimutkaisempaa järjestää vientikilvet paikan päällä Puolassa. Onko huoleni liioiteltu? Onko kenelläkään täällä omaa kokemusta tästä?

Tämä on ollut niitä kertoja, kun olen ostanut peräkärryn, että liikenneviraston henkilökunnasta on löytynyt ainakin yksi, joka osasi englantia, mutta varaudu hieman kamppailemaan kieliongelmien kanssa lomakkeilla ja varaa 3-4 tuntia, sillä jonot voivat olla pitkiä ja jokaiselle vaiheelle on oma jono.

Sitten on niin, että täytyy "ostaa" peräkärry ja saada kuitti, sitten mennä toimistoon ja jälleen takaisin myyjälle, kun on saanut kilven, sillä he eivät saa päästää sitä matkaan ilman kilpeä.

P Per_Eriksson sanoi:
Kerroista, joina olen ostanut peräkärryn sieltä, on ollut ainakin yksi henkilökunnan jäsen liikennevirastossa, joka osasi englantia, mutta varaudu siihen, että joudut kamppailemaan hieman lomakkeiden kieliongelmien kanssa ja varaa 3–4 tuntia, sillä jonot voivat olla pitkiä ja jokaiseen vaiheeseen on oma jononsa.

Lisäksi täytyy "ostaa" peräkärry ja saada kuitti, sitten mennä toimistoon ja uudelleen takaisin myyjälle, kun olet saanut rekisterikilven, sillä he eivät saa antaa lähteä ilman kilpiä kiinnitettynä.
Olet tehnyt sen monta kertaa siis? Voisitko mahdollisesti suositella jotain kauppiasta ja/tai peräkärryä?

Minkä tyyppinen vaunu ja minne päin Puolaa olet menossa?
Ensimmäisellä kerralla ostin halvimman roinan, jonka löysin IKEAn läheltä, koska halusin maksimoida kuljetuskapasiteetin kotimatkalla. Toisella kerralla ostin enemmän "ruotsalaisen" peräkärryn, laitalavakärryn, jossa on ritiläsarja ja peite, jotta voisin kuljettaa rakennuslevyjä osoitteesta https://przyczepygd.pl/

P Per_Eriksson sanoi:
Minkälaista vaunua ja minne Puolassa olet menossa?
Ensimmäisellä kerralla ostin halvinta kuraa, jota löysin lähellä IKEA:a, koska halusin maksimoida lastauskapasiteetin kotimatkalla, toisella kerralla enemmän "ruotsalaisen" peräkärryn, laidallisen kärryn, jossa oli ritilä- ja pressusarja siinä koossa, että pystyisin kuljettamaan rakennuslevyjä, kun ostin [linkki]
Tämä oli juuri mitä etsin. Heillähän on jopa hieman tietoa ruotsiksi. Suuret kiitokset!

Olen ajatellut ostaa isomman urakkavaunun ja voin aivan hyvin tehdä sen Gdanskissa, kun olen kuitenkin menossa sinne hakemaan materiaalia.

Minkä kärryn ostit ja oletko tyytyväinen?

Olemme ostaneet paljon bulkkimateriaalia Virosta hinnoilla, jotka ovat 40-80 % alempia kuin Ruotsissa. Kuljetus Pohjois-Mälardaleniin maksaa noin 100 euroa/lava. Jos ostaa enemmän, yleensä rahti lavaa kohden laskee. Olemme myös ostaneet joitakin puusepäntuotteita Liettuasta hyvään hintaan ja erinomaisella laadulla.

• Tykkään
Mattias_Jo1
  • Laddar…
R RoffeN sanoi:
Olemme ostaneet paljon bulkkimateriaalia Virosta hintoihin, jotka ovat 40-80% alhaisemmat kuin Ruotsissa. Kuljetus Pohjois-Mälardaleniin maksaa noin 100 euroa/lava. Jos ostaa enemmän, kuljetuksen hinta lavaa kohti yleensä laskee. Olen myös ostanut joitakin puusepäntuotteita Liettuasta hyvään hintaan ja erinomaisella laadulla.
Mikä kuljetusyritys? Mietin ostaa radiatorer. Mutta näyttää siltä, että kuljetuksen joutuu järjestämään itse, kuten olen tarkistanut myyvältä yritykseltä.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.