339 563 lukukertaa ·
410 vastausta
340k lukukertaa
410 vastausta
Ostaa rakennusmateriaaleja ulkomailta
Etsin toimittajia 100m2 klinkereitä Porcelanosa Venisiltä. Hintataso Ruotsissa on 995 kr/m2 lähtöhinta. Neuvottelujen ja hieman etsimisen jälkeen olen löytänyt seuraavat hinnat per m2:
Ruotsi 750 kr (vapaana varastosta)
Ebay Italia 550 kr (646 mukaan lukien rahti)
Tanska 501 kr (521 mukaan lukien rahti)
Puola 493 kr (541 mukaan lukien rahti)
Viro 458 kr (ilman rahtia)
Olen etsinyt netistä pari päivää ja saanut kokoon nämä hinnat. Odotan hintojen laskevan vielä lisää, koska minulla on useita kyselyjä Puolassa. On aika mielenkiintoista, että hintaa voi painaa yli 50 % Ruotsin lähtöhintaan verrattuna!
Ruotsi 750 kr (vapaana varastosta)
Ebay Italia 550 kr (646 mukaan lukien rahti)
Tanska 501 kr (521 mukaan lukien rahti)
Puola 493 kr (541 mukaan lukien rahti)
Viro 458 kr (ilman rahtia)
Olen etsinyt netistä pari päivää ja saanut kokoon nämä hinnat. Odotan hintojen laskevan vielä lisää, koska minulla on useita kyselyjä Puolassa. On aika mielenkiintoista, että hintaa voi painaa yli 50 % Ruotsin lähtöhintaan verrattuna!
Joku, jolla on linkki johonkin puolalaiseen kauppaan, johon pääsee helposti autolla, ja mielellään jos on verkkokauppa, josta voi katsoa? Mieluiten verkkokauppa, josta voi tilata ja saada toimitettuna tänne. 
Etsin netistä koristekiveä, esimerkiksi tätä:
http://www.stonefactory.se/pub_images/large/Hero-Kakel-Marble---Pink---White_914.jpg
Pinta-alaa on noin 35 neliömetriä ja täällä se maksaa noin tuhatlappusen per neliömetri, joten etsii mieluummin ulkomailta.
Etsin netistä koristekiveä, esimerkiksi tätä:
http://www.stonefactory.se/pub_images/large/Hero-Kakel-Marble---Pink---White_914.jpg
Pinta-alaa on noin 35 neliömetriä ja täällä se maksaa noin tuhatlappusen per neliömetri, joten etsii mieluummin ulkomailta.
Voin vastata tähän itse, kun löysin kaupan, joka on kuin "meidän" Bauhaus, ja on kohtuullisesti saatavilla monista paikoista.Laggeman sanoi:Onko kenelläkään linkkiä johonkin puolalaiseen kauppaan, jonne pääsee helposti autolla, ja mieluiten, jos siellä on verkkokauppa, jota voi katsoa? Ihanteellisesti verkkokauppa, josta voi tilata ja saada toimituksen tänne.
Etsin koristekiveä verkosta, tyyliin tämä:
[linkki]
Jos tarvitsee noin 35 neliömetriä ja se maksaa noin tuhat kpl per m2 täällä kotona, niin etsii mielellään ulkomailta.
http://www.castorama.pl/
Lista kaupoista:
http://www.castorama.pl/informacje/sklepy/
Vinkkejä saksalaisesta verkkokaupasta, josta olen ostanut useita kertoja. Erityisen edullisia ovat sidotut kipsiruuvit ja OSB-ruuvit. Toimituskulut ovat vain noin 150:- jopa 30 kg asti! Sivusto on vain saksaksi, joten minun piti selata jonkin verran ennen kuin löysin herkkuja.
http://www.mgn-store.de
Suoraan kipsiruuveihin:
http://www.mgn-store.de/Schnellbauschrauben-und-mehr/Grobgewinde-gegurtet/
Terveisin Peter
http://www.mgn-store.de
Suoraan kipsiruuveihin:
http://www.mgn-store.de/Schnellbauschrauben-und-mehr/Grobgewinde-gegurtet/
Terveisin Peter
Ehkä olen jäänyt jostain keskustelusta paitsi, siinä tapauksessa voitte enemmän kuin mielellään näyttää tietä, mutta eikö olisi reilua koota linkkikokoelma ulkomaisista hintavertailusivustoista ja suurista jälleenmyyjistä kerralla? Näyttää siltä, että en ole ainoa, joka ei ole vielä löytänyt kaikkia "hyviä" paikkoja, kun otetaan huomioon usein toistuvat kysymykset.
Pitäisi mielestäni olla jopa omat kategoriat Linkkioppaassa.
Voimme aloittaa siinä tapauksessa linkeillä KjellT:ltä ylhäällä
Pitäisi mielestäni olla jopa omat kategoriat Linkkioppaassa.
Voimme aloittaa siinä tapauksessa linkeillä KjellT:ltä ylhäällä
Hei!
Corran
Katsoin hieman isoverer-eristystä 35 ja huomasin, että ilman neuvottelua sen hinta voisi olla noin 48 kr / m2 Puolassa.
Vinkki, joka on antanut minulle paljon enemmän valikoimaa, on käyttää Google-kääntäjää etsimääsi sanaa varten. Usein riittää, että kirjoittaa vain puu 45x45, jotta saa tietää sääntöjen hinnat eri kaupoissa.
Missä te nykyaikana ostaneet, kuinka suurilla summilla ja millaisia alennuksia saitte?
Corran
Katsoin hieman isoverer-eristystä 35 ja huomasin, että ilman neuvottelua sen hinta voisi olla noin 48 kr / m2 Puolassa.
Vinkki, joka on antanut minulle paljon enemmän valikoimaa, on käyttää Google-kääntäjää etsimääsi sanaa varten. Usein riittää, että kirjoittaa vain puu 45x45, jotta saa tietää sääntöjen hinnat eri kaupoissa.
Missä te nykyaikana ostaneet, kuinka suurilla summilla ja millaisia alennuksia saitte?
Miltä toimittajalta?
KjellT sanoi:Olen etsinyt ikkunoita ja ovia Itämeren ympäriltä. Ovia on ollut vaikea löytää, joten olen ostanut ne Ruotsista. Olen etsinyt tavallista valkoista ovea peileillä.
[kuva]
Mutta käytännössä kaikki ovet, jotka olen löytänyt, ovat olleet hyperdesign-juttuja, jotka ovat uskomattoman rumia.
Ikkunoista olen saanut todella hyvän tarjouksen noin 25 ikkunasta ja yhdestä lasiseinästä liukuovilla.
Veka alphaline v90+ puolalaiselta yritykseltä.
Esim.
4kpl 15Mx13M
Uw 0,74 (EU-laskelma)
11 400 kr
Talon omistaja
· Västernorrland
· 2 514 viestiä
Etsin Purmo Compact -toimittajaa Puolasta. Tietääkö kukaan yritystä, joka kuljettaa Ruotsiin? Kotlylla on hyvä Korad.
Hei!
Miten koomista. Etsin samaa kuin sinä! Mene osoitteeseen ceneo.pl ja lähetä sähköpostia niille, joilla on alhaisin hinta. Ystäväni Puolassa sanoo, että näin pitäisi tehdä - useimmat voivat tarjota sen ;-) Kuinka paljon elementtisi painavat?
Miten koomista. Etsin samaa kuin sinä! Mene osoitteeseen ceneo.pl ja lähetä sähköpostia niille, joilla on alhaisin hinta. Ystäväni Puolassa sanoo, että näin pitäisi tehdä - useimmat voivat tarjota sen ;-) Kuinka paljon elementtisi painavat?
Aion ostaa paljon sieltä ja voin rauhallisesti sanoa, että se on varsinainen kultakaivos.Mattias_Jo1 sanoi:
Kuinka monta elementtiä etsit?
Jos ne eivät paina liikaa, se on sen arvoista. Se on varmaan ainoa ongelma, jonka olen nähnyt, että moni tarvitsemistani tavaroista painaa paljon, joten rahdista tulee kallista ilman kuorma-autoa - nyt kyllä järjestän kuorma-auton, koska minulla on kontakteja, muuten se olisi ollut todella hankalaa.
Mikä toimittaja? Kuljetuksen minulla on jo, joten toimittaja riittää ihan hyvinKjellT sanoi:Olen etsinyt ikkunoita ja ovia Itämeren ympäriltä. Ovien löytäminen on ollut vaikeaa, joten olen ostanut niitä Ruotsista. Olen etsinyt tavallista valkoista ovea peileillä.
[kuva]
Mutta käytännössä kaikki löytämäni ovet ovat olleet hyperdesignattuja asioita, jotka ovat mahdottoman rumia.
Ikkunoista sain todella hyvän tarjouksen noin 25 ikkunalle ja lasiosalle liukuovilla.
Veka alphaline v90+ puolalaiselta yritykseltä.
Esim.
4kpl 15Mx13M
Uw 0,74 (EU laskelma)
11 400 kr
Talon omistaja
· Västernorrland
· 2 514 viestiä
Etsin käden kautta. 4 kpl 1100x600 c22 ja yksi pidempi c33 xxxx x 300. Olen lähettänyt sähköpostia mutta ne eivät lähetä Ruotsiin, joten täytyy olla oma. Ystävällisin terveisin Mattiasrickard_89 sanoi:Aion ostaa paljon sieltä ja voin rauhassa sanoa, että se on oikea kultakaivos.
Kuinka monta elementtiä etsit?
Jos ne eivät paina liikaa, se kannattaa. Se on oikeastaan ainoa ongelma, jonka olen nähnyt, että paljon siitä, mitä tarvitsen, painaa paljon, joten kuljetus tulee kalliiksi ilman kuorma-autoa - nyt aion kuitenkin järjestää kuorma-auton, koska minulla on kontakteja, muuten se olisi ollut todella vaikeaa.
Talon omistaja
· Västernorrland
· 2 514 viestiä
Olen lähettänyt sähköpostia, mutta he eivät postita Ruotsiin.rickard_89 sanoi:
Yleensä täytyy kysyä puolaksi käytä Google translate!
Talon omistaja
· Västernorrland
· 2 514 viestiä
Mutta onko ceneo.pl tyyliin prisjakt? Olen kysynyt 2-3 toimittajalta ja he vastaavat melko nopeasti, etteivät lähetä Ruotsiin englanniksi. Yksi jäähdytin painaa noin 35 kg ja mahtuu lavalle, mikä on hyvä. Joten kokonaispaino on noin 200 kg. Jos jollain on vinkkejä yrityksistä, jotka kuljettavat, olen kiitollinen. Aion kysyä kaverilta, joka osti suurimman osan uuteen taloonsa, mitä hän käytti. Hänellä oli kuitenkin puolalaisia rakentajia, joilla oli kontakteja.rickard_89 sanoi:
Viimeksi muokattu: