8 052 lukukertaa ·
22 vastausta
8k lukukertaa
22 vastausta
osta kerralla paljon kipsiä vai ei?
Jos todella tarvitaan niin paljon gips, olisin ostanut sen epäröimättä.
Mutta siinä tapauksessa olisin myös ajatellut käyttää sitä muutaman kuukauden sisällä, muuten autotalli jne tulee niin sekasotkuiseksi, ja tilasta on aina puutetta keskellä rakennusprojektia.
Mutta siinä tapauksessa olisin myös ajatellut käyttää sitä muutaman kuukauden sisällä, muuten autotalli jne tulee niin sekasotkuiseksi, ja tilasta on aina puutetta keskellä rakennusprojektia.
Olen miettinyt vähän kuinka nopeasti tulen käyttämään tämän. Sähkömiehen valmistuttua kaikki sisäkatot pitäisi kipsata, sitten seinät - jotain, mikä voi sujua nopeasti kunhan on päästy alkuun. 38 levyä tarvitaan talon seiniin.. 32 kattoon... = 70...
Loput (+ enemmän) ajattelin autotallin sisäkattoon, jotain mikä ei ehkä tapahdu heti koska on hauskempaa saada sisällä kauniiksi...
minulla on kahden auton autotalli, joten tein puhdasta tilaa toisella portilla, missä se ei tule häiritsemään..
---
kun leikkaatte, miten se tapahtuu, leikkaatteko maassa, pöydällä vai telineellä?
Loput (+ enemmän) ajattelin autotallin sisäkattoon, jotain mikä ei ehkä tapahdu heti koska on hauskempaa saada sisällä kauniiksi...
minulla on kahden auton autotalli, joten tein puhdasta tilaa toisella portilla, missä se ei tule häiritsemään..
---
kun leikkaatte, miten se tapahtuu, leikkaatteko maassa, pöydällä vai telineellä?
Jäsen
· Västerbotten, Skellefteå
· 416 viestiä
Jos tehdään vain yksi yksinkertainen viilto, se on helpointa tehdä lavalta, jossa ne ovat, mutta yleensä laitan sen pöydälle, jos se pitää "muokata"
8 vuoden ajan remontoidessani silloin tällöin en ole koskaan kokenut, että minun pitäisi ostaa kaikki kerralla saadakseni oikean hinnan. On aina onnistunut saada tilausperusteinen hinta perustuen siihen, kuinka paljon aion ottaa.LAINE sanoi:
Suuret määrät rakennusmateriaalia kotona on katastrofi kaikin tavoin. Ei KOSKAAN käytä materiaalia sillä nopeudella kuin suunnittelee. Lisäksi se on usein aivan turhaa kuten sanottu. Se, ettei hamstraa materiaalia, joka vie tilaa, oli oppitunti, jonka opin kahden ensimmäisen vuoden aikana, kun muutimme taloon.
-Niin totta! Yksi suurimmista energia- ja aikariistäjistä meillä ensimmäisenä aikana oli vain ostetun rakennusmateriaalin siirtäminen, jotta olisi tilaa rakentaa. Osta sopivan vähän, jos rakennat itse.
Varsinkin levyjen säilytyksestä. Olemme aina laittaneet pari pukkeja huoneeseen ja sitten asettaneet kaksi tukia pukille. On aika mukavaa työskennellä levyjen kanssa pystykorkeudessa.

Ehkä kannattaa sijoittaa kahteen kipsilevytelineeseen, saat ne työkorkeudelle, ja sellaisia telineitä käytetään vähän kaikkialla, maalatessa paneelia, rakennustelineenä sisällä, jos se on hieman korkeampi, puutavaran säilytykseen, ym.Yrrol sanoi:Olen pohtinut hieman sitä, kuinka nopeasti tulen käyttämään sitä. Kun sähköasentaja on valmis, kaikki sisäkatot pitäisi laittaa kipsilevyillä, sitten seinät - jotain, joka voi mennä nopeasti kun on päästy vauhtiin. 38 levyä tarvitaan talon seinille... 32 kattoon... = 70...
Loput (+enemmän) ajattelin autotallin sisäkattoon, jotain, joka ei ehkä tapahdu heti, kun on hauskempaa saada hienoa sisäpuolelle...
minulla on tuplagalleria, joten tein puhtaan tilan toisen portin kohdalla, missä se ei haittaa...
kun leikkaatte, miten sen teette, teettekö sen maassa, tai pöydällä, tai jalustalla?
http://www.blocket.se/stockholm/Gipsbockar_26594551.htm?ca=11&w=3
Se, mikä herättää huomiotani, on kuljetukset.
Useita kierroksia vie myös rahaa, mutta jos voi kuljettaa muuta samalla, niin ehkä kuljetus olisi kuitenkin tarvittu jne.
Ja kyllä, norrlantilaisena matkat ovat joskus pitkiä. Yksi rakennustarvikeliike vaatii 1800 kuljetuksesta minulle, mutta se on sama, olipa kyseessä laatikko nauloja tai täysi kuorma-auto.
Materiaali hinnat, joita ne ilmoittavat kaupassa, ovat kuitenkin neuvotteluhintoja. Viimeksi kun rakensin vähän isompaa, beijers oli halvempaa kuin byggmax pienen keskustelun jälkeen.
Useita kierroksia vie myös rahaa, mutta jos voi kuljettaa muuta samalla, niin ehkä kuljetus olisi kuitenkin tarvittu jne.
Ja kyllä, norrlantilaisena matkat ovat joskus pitkiä. Yksi rakennustarvikeliike vaatii 1800 kuljetuksesta minulle, mutta se on sama, olipa kyseessä laatikko nauloja tai täysi kuorma-auto.
Materiaali hinnat, joita ne ilmoittavat kaupassa, ovat kuitenkin neuvotteluhintoja. Viimeksi kun rakensin vähän isompaa, beijers oli halvempaa kuin byggmax pienen keskustelun jälkeen.
Klikkaa tästä vastataksesi