nomis sanoi:
Onko todella halvempaa käyttää lastulevyä kuin OSB:tä?
Ajattelin käyttää OSB:tä kipsilevyn takana, mutta aloin epäröidä, kun näin hinnan - 25kr/m² plus alv...
Vai olenko yksinkertaisesti saanut huonon hinnan?
meidän kylpyhuoneeseen valitsimme laittaa osb:n kipsilevyn taakse, koska osb oli halvempaa kuin lastulevy
tosin ostamme suurimman osan tarvikkeista cheapy lågpris bygg:stä, koska vaimoni työskentelee siellä ... ja saa 10% alennusta hinnoista
 
Onko OSB halvempaa kuin lastulevy? Olen tarkistanut kaikki paikalliset rakennustarvikeliikkeet (jemfix, cheapy, byggmax jne.), ja kaikissa OSB on kalliimpaa kuin lastulevy.
 
Se riippuu ehkä siitä, minkälaatuista spånet ostaa?

Itse pysyn OSB:ssä tai plyfassa.
 
Sama täällä!

Ajoin itse OSB:llä, mutta se oli todella tyhmän säästeliästä ja johti siihen, että sain paljon tikkuja sormiin :P Seuraava (?) talo saa tietenkin Plyfaa kipsilevyn taakse!

Lastulevyä saa olla ainoastaan lattian päällä/alla ;)
 
ByggaNytt sanoi:
Sama täällä!

Ajoin itse OSB:llä, mutta se oli todella typerää kitsastelua ja johti moniin tikuihin sormissa :P Seuraava (?) talo saa tietysti Plyfan gyprocin taakse!

Lastulevy pitäisi olla vain lattian päällä/alla ;)
olen samaa mieltä yläpuolella olevan miehen kanssa!
plyfa on ehdottomasti paras! osb toimii hyvin! (käsineet ovat suositeltavia)
 
  • Tykkään
NoExit
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.