15 598 lukukertaa ·
19 vastausta
16k lukukertaa
19 vastausta
OSB vai kovalevy?
meidän kylpyhuoneeseen valitsimme laittaa osb:n kipsilevyn taakse, koska osb oli halvempaa kuin lastulevynomis sanoi:
tosin ostamme suurimman osan tarvikkeista cheapy lågpris bygg:stä, koska vaimoni työskentelee siellä ... ja saa 10% alennusta hinnoista
Sama täällä!
Ajoin itse OSB:llä, mutta se oli todella tyhmän säästeliästä ja johti siihen, että sain paljon tikkuja sormiin
Seuraava (?) talo saa tietenkin Plyfaa kipsilevyn taakse!
Lastulevyä saa olla ainoastaan lattian päällä/alla
Ajoin itse OSB:llä, mutta se oli todella tyhmän säästeliästä ja johti siihen, että sain paljon tikkuja sormiin
Lastulevyä saa olla ainoastaan lattian päällä/alla
Jäsen
· Älvsborg/Göteborg
· 235 viestiä
olen samaa mieltä yläpuolella olevan miehen kanssa!ByggaNytt sanoi:
plyfa on ehdottomasti paras! osb toimii hyvin! (käsineet ovat suositeltavia)
Klikkaa tästä vastataksesi