Minulla on idea rakentaa korkeussäädettävä pinta terassille, jota ohjataan hydraulisella nostopöydällä. Sen päällä on altaan peite. Kun haluaa uida, altaan peitteen voi työntää koppiin, joka sitten lasketaan terassin alle, jolloin jäljelle jää vain terassin lattia. Kysymys on, vaaditaanko tähän minkäänlaisia turvalaitteita, paitsi niitä, jotka kuuluvat hydrauliseen nostopöytään. En halua, että 1000 kg terassi/altaan peite vahingossa puristaa lasten sormia.

Kun sammuttaa hydraulisen nostopöydän, pysähtyykö se siihen asentoon vai laskeutuuko alas asti?

Nostopöytäni laskee niin hitaasti, ehkä 5 cm / kuukausi.
Nostopöydässä on todennäköisesti letkurikonventtiili, joten sen ei pitäisi pystyä äkillisesti laskemaan.

Protte

Se vaikuttaa hyvältä. Onko hydrauliikan tarkastukselle mitään vaatimuksia, samalla tavalla kuin nuohoojalle ja kamiinoille, vai onko siellä vapaa tie omille rakennelmille?

Luulen, että lastbilsflak och traktorskopor on laskettava täysin alas ennen kuin ne saavat lähteä. Jos hydrauliikka pettää, voi syntyä vakavia vammoja.

Hei!

Nostopöydän alla tulee olla puristussuojus, joka pysäyttää pöydän, jos jokin jää puristuksiin laskettaessa. Voit käyttää samanlaista järjestelmää myös kojussa.

Tätä rakennusta haluamme nähdä kuvia!!

Kyllä, nostopöydässä on puristussuojat, mutta aion asentaa nostopöydän 80 cm puukannen alle, joka tulee olemaan kaksi kerrosta, joten minun täytyy keksiä ratkaisu, joka siirtää turvalaitteen puukannen reunalle. Ehkä hankkia jonkinlainen kumilista, jossa on sisäänrakennettu kytkin kuten autotallin ovissa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.