L
Hej, håller på att lägga nytt golv.
Tidigare låg någon plastmatta i kök.

I samband med ser jag att några regler är gröna.

Troligen tryckimpregnerat??
Känner ingen lukt varken nu eller när
Vi köpte det för 1 år sedan.

Vad skulle ni gjort? Köket för övrigt är från 60-70 tal.
Det ligger gul mineralull som isolering mellan balkarna.

Orkar/har verkligen inte tid/pengar att bryta upp hela golvet :( Vihertävä puupalkki ja vanhaa vaaleanpunaista eristettä keittiön lattiarakenteessa, pölyistä pintaa ja rakennusjätettä ympärillä. Lattiaremontti paljastaa vihreitä lankkuja ja vaaleanpunaista eristettä.
 
  • Lattialautojen alta paljastuneet rakenteet, mukaan lukien vaaleanpunainen eriste ja pölyinen puupinta. Vanha eriste ja pölyiset rakenteet näkyvissä.
Painekyllästetty tai todennäköisemmin cuprinol-käsitelty. Laita vähän palkkieristystä muovipussiin, solmi kiinni ja lähde pitkälle kävelylle. Kun tulet kotiin, laita nenä muovipussiin ennen kuin menet sisään. Jos haju on ummehtunut, kyseessä on kyllästysaine.
 
  • Tykkään
SågspånPappspikEternit ja 1 muu
  • Laddar…
Mitä on lattian/reglereiden alla?

Pahinta on painekyllästetyt regnar valetussa betonilaatassa.
Mielestäni ne näyttävät enemmän siltä kuin olisi sudittu Cuprinolilla.
 
L
Larsa Larsa sanoi:
Mitä on lattian/regolithan alla?

Pahinta on painekyllästetyt pukit, jotka on valettu betonilaattaan.
Mielestäni näyttää myös siltä, että ne on maalattu Cuprinolilla.
Se on pieni ryömintätila, joten se on ”ilmassa” ja tuuletettu alla.
 
Niin kauan kuin se on kuivaa, eikö klorifenoli (joka sisältyi cuprinol vihreään ja vanhaan painekyllästykseen) ole hajutonta? Joten ehkä helpointa on antaa sen olla, jos ette koe haittaa?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Lunda123
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.