Minulla on seinä kellarissa, jonka haluan poistaa, katso vihreä nuoli. Minun on vaikea nähdä, että se olisi kantava, mutta mitä mieltä olette? Suunnitelma on avata se hieman saadakseni järkevän kodinhoitohuoneen.

• Kellarin pohjapiirros, jossa vihreä nuoli osoittaa seinää pannuhuoneessa, joka mahdollisesti poistetaan pesutuvan laajennuksen vuoksi.
  • Pohjapiirustus kellarista, jossa vihreä nuoli osoittaa poistettavan seinän paikkaa. Seinän tarkoitus ei ole täysin selvä.
  • Pohjapiirros talon kellarista, vihreä nuoli osoittaa seinää, jota suunnitellaan poistettavaksi pesutuvan laajentamiseksi.
  • Kellarikerroksen rakennuspiirustus, jossa näkyy pystysuorat palkit ja vihreä nuoli osoittaa poistettavan seinän.
  • Suunnitelma kellaritilasta, jossa on vihreä nuoli osoittamassa seinään, jota ehdotetaan poistettavaksi pesuhuoneen laajentamiseksi.
H Hammarfall sanoi:
Minulla on seinä, jonka haluan poistaa kellarissa, katso vihreä nuoli. On vaikea nähdä, että se olisi kantava, mutta mitä mieltä olette? Suunnitelmana on avata kokonaisuus hieman, jotta saadaan järkevä pesutupa.
Ei se ole kantava.

• Tykkään
Hammarfall
  • Laddar…
Helppo kuin nakki purkaa tuo seinä. Voisinko myös poistaa tämän seinän?
(orange markering)

• Pohjapiirustus, jossa on oranssilla merkitty väliseinä torkrum- ja svale-tilojen välillä.
On mahdollista, mutta ei täysin varmaa. Miten välipohja kellarin ja pohjakerroksen välillä on tehty?

J justusandersson sanoi:
Se on mahdollista, mutta ei täysin varmaa. Kuinka välipohja on tehty kellarikerroksen ja pohjakerroksen välillä?
Valitettavasti tietämykseni siitä on liian heikko. Tiedän, että se on betonia, mutta ei paljon muuta. Pohdin lähinnä sopivan pohjaratkaisun löytämistä, mutta ehkä onkin parempi, että seinä pysyy paikallaan.

Jos se on betonilaatta, täytyy tarkistaa raudoituspiirustukset voidakseen sanoa jotain varmaa. En usko, että se on vaivan arvoista.

• Tykkään
Hammarfall
  • Laddar…
J justusandersson sanoi:
Jos se on betonilaatta, täytyy katsoa raudoituspiirustuksia voidakseen sanoa mitään varmaa. En usko, että se on vaivan arvoista.
Kiitos. Seinä saa jäädä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.