4 253 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Onko PL400 enää yhtä myrkyllinen?
Onko PL400 enää yhtä myrkyllinen? Eikö se ollut ennen jopa kielletty työkäytössä? Nyt se näyttää olevan vähemmän vaarallinen kuin PL600? Katso tänne: https://www.illbruck.com/sv_SE/produkter/illbruck-innovationer/valj-ratt-monteringslim/ Kohdassa "Miljö & hälsa" se saa korkeimmat pisteet?
Aion liimata mäntylattian, jossa ei voi ruuvata noin 1 neliömetriä, ja minulla on lapsia, jotka todennäköisesti tulevat olemaan lähellä ja lisäksi nukkumaan ei kaukana sen jälkeen. Onko se vaarallista? Pitäisikö sitä välttää? Vai eikö se ole enää vaarallista?
Olen lukenut, että puuliima on usein todistettu syöpää aiheuttavaksi - onko PL400 myös sitä?
Ystävällisin terveisin,
Aion liimata mäntylattian, jossa ei voi ruuvata noin 1 neliömetriä, ja minulla on lapsia, jotka todennäköisesti tulevat olemaan lähellä ja lisäksi nukkumaan ei kaukana sen jälkeen. Onko se vaarallista? Pitäisikö sitä välttää? Vai eikö se ole enää vaarallista?
Olen lukenut, että puuliima on usein todistettu syöpää aiheuttavaksi - onko PL400 myös sitä?
Ystävällisin terveisin,
Jäsen
· Västmanland
· 194 viestiä
Ei vastaa kysymykseesi, mutta miksi aine, johon et edes koske, olisi haitallinen?MrZero sanoi:Onko PL400 enää yhtä myrkyllinen? Aiemmin se oli jopa kielletty käytössä töissä? Nyt se vaikuttaa vähemmän vaaralliselta kuin PL600? Katso täällä: [linkki] Kohdassa "Miljö & hälsa" se saa korkeimmat pisteet?
Aion liimata mäntylattian, johon ei voi ruuvata noin 1 neliömetrin alalla, ja minulla on lapsia, jotka todennäköisesti ovat lähellä ja lisäksi nukkuvat melko lähellä sitten. Onko se vaarallista? Pitäisikö sitä välttää? Vai onko se ei enää vaarallinen?
Olen lukenut, että puuliima on usein todistettu syöpää aiheuttavaksi - onko PL400 sitä myös?
Ystävällisin terveisin,
Mahdollisesti radioaktiivisuus voi tunkeutua läpi, mutta ei myrkky tai asbesti.
Niin kauan kuin käytät liimaa niihin käyttötarkoituksiin, joihin se on tarkoitettu, ja käytät sitä ohjeiden mukaan, ei sinun tarvitse huolehtia.
Jos liima olisi oikeasti vaarallista, sitä ei saisi myydä.
Jos liima olisi oikeasti vaarallista, sitä ei saisi myydä.
Mats-S
Rakennusveteraani
· Sollentuna
· 3 617 viestiä
Mats-S
Rakennusveteraani
- Sollentuna
- 3 617 viestiä
PL400 on täysin vaaraton. Entisessä elämässäni Puuseppänä/Ätustajana käytimme sitä melkein päivittäin ... toistaiseksi (25 vuotta sitten) minulla ei ole siitä mitään haittaa ... mitä tiedän 
Käytä muovihanskoja, jos olet huolissasi, erinomainen männyn lattian liimaamiseen.
Käytä muovihanskoja, jos olet huolissasi, erinomainen männyn lattian liimaamiseen.
Klikkaa tästä vastataksesi