Jafo lattiakaivo. Olen tasoittanut ja laittanut vedeneristyksen kiinni asennettuun muoviritilään. Nyt kun yritän kiinnittää puristusrengasta, se ei yllä lattiakaivon pohjaan. Olenko tehnyt jotain väärin ja miten minun pitäisi ratkaista tämä? Kiitollinen neuvoista.

• Kuvassa Jafo-lattiakaivo, jossa näkyy muoviritilä ja kiinnitysruuvit. Kädessä olevan kiinnitysrenkaan korkeus ei riitä kaivoon asti.
Onko vedeneristys leikattu käsin vai mallin avulla?

Centano Centano sanoi:
Onko vedeneristys leikattu käsin vai sabluunalla?
Sabluunalla.

Centano Centano sanoi:
Onko vedeneristys leikattu käsin vai sapluunalla?
Se on noin 17mm puristusrenkaan välillä, kun painan maksimaalisesti. 30mm lattiakaivosta vedeneristykseen.

Ottaako puristusrengas kiinni johonkin vai onko sitä vaikea saada alas?
Mikä malli kaivosta on kyseessä?

Centano Centano sanoi:
Onko puristusrengas kiinni jossain vai onko vaikeaa saada se alas?
Mikä malli kaivo on?
Todella vaikeaa saada alas. En ole enää paikan päällä, joten en tiedä mikä malli se on. Mukana tuli valkoinen ritilä ja tasoitin itseni siihen tasoon. Olen nyt myös lukemassa lisää asennusohjeita ja näyttää siltä, että olisin pitänyt poistaa alas kovaan muovikanteen asti ja laittaa vedeneristys siihen tasoon. En ole aiemmin käyttänyt JAFOa. Purus ei ole ollut mitään tällaista outoa. Onko minun revittävä vedeneristys irti ja hiottava oikealle tasolle (noin 17mm) ja tehtävä vedeneristys uudelleen? Ei tunnu kivalta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.