6 149 lukukertaa ·
17 vastausta
6k lukukertaa
17 vastausta
Ongelma höyrysulkuteipin kanssa
Minulle on sattunut aivan sama asia. On melko kummallista, että saman valmistajan teipissä voi olla niin suuri ero. Vihreä teippi pysyy erittäin hyvin, ja olen valitettavasti tehnyt saman virheen kuin muut ja käyttänyt vihreää teippiä (suojapaperilla) "väliaikaisesti" kiinnittämään asioita.mg765 sanoi:Kun teippasin tiiviisti ryömintätilassa käytin ensin halpaa Etab rakennusmuoviteippiä (sininen). Muutaman päivän jälkeen, kun alkoi tulla hieman kosteutta, teippi alkoi irrota kaikkialta.
Joten jouduin aloittamaan alusta kalliimmalla Etab joustavalla rakennusmuoviteipillä (vihreä), mikä oli menestys. Teippi tarttuu myös betoniin jne.
Jos muistan oikein, olen lukenut että T-Flexiä suositellaan usein, sekin on vihreä joustava teippi, joka tarttuu todella hyvin.
Niin suurilla määrillä kuin tarvitset, voi olla muita paikkoja mistä saada.
Olen myös kokeillut joitain muita teippejä, ja tähän mennessä sanoisin, että Etabin vihreä teippi vastaa T-Flexiä (ja muita suojapaperilla). Se on myös melko halpaa esimerkiksi Byggmaxissa.
Kiitos kaikesta tiedosta!
Vaihdetaan T-flex teippiin ja teipataan kaikki uudelleen sekä vaihdetaan muovi tarpeen mukaan. Meillä on paljon työtä edessä teipin vaihtamisessa.
Vaihdetaan T-flex teippiin ja teipataan kaikki uudelleen sekä vaihdetaan muovi tarpeen mukaan. Meillä on paljon työtä edessä teipin vaihtamisessa.
Klikkaa tästä vastataksesi