173 135 lukukertaa ·
223 vastausta
173k lukukertaa
223 vastausta
Olen purkanut kissatuulen nyt koko talo tömistelee
Ei ole mitään seurantavaatimusta ketjun aloittajalle tietyn ajan sisällä. Riippumatta siitä, trollaako ts vai ei, voi informaatio itse asiassa palvella jotain tarkoitusta jollekin muulle, joka miettii samanlaisia asioita kuin ts.@ @ndreas sanoi:
Onpa mahtavan hauskaa siinä tapauksessa, jos TS aloittaa keskusteluketjuja erilaisista enemmän tai vähemmän epäonnistuneista remonteista, jotka eivät kuitenkaan ole epärealistisia (menin itsekin siihen mukaan). Odotan jo innolla seuraavaa ketjua!
Olen täysin samaa mieltä - veikkaisin, että valitettavasti on olemassa joitakin taloja, jotka yksityishenkilöt ovat remontoineet, joissa on tehty samoja vakavia virheitä.Siggelito3000 sanoi:
Kun talojen hinnat ovat nousseet, yhä useammat ovat sisustaneet sekä kellareita että ullakoita lisäneliöiden toivossa. Kaikilla ei ole tarvittavaa tietoa tämän tekemiseen.
Toivomme, että TS:n ongelma ratkeaa pian ja että hän voi palata kertomaan, kuinka ongelma ratkaistiin.
/Krille
Vain koska sinulle ei ole sattunut mitään typerää, on todella typerää riskeerata, että 4-vuotias saa katon päälleen. Minä en ainakaan pystyisi nukkumaan ennen kuin se on korjattu. Ja ehkä ei pitäisi hankkia taloa, jos ei edes tiedä, mikä kissanvintti on... mutta olen kuullut sen monta kertaaK Kurtivan sanoi:Huolimatta hälyttävistä vastauksista, jotka olet saanut, haluan rauhoittaa sinua hieman. Tein samalla tavalla omassa talossani vuodelta 1937, ja se oli 80-luvun alussa, eli kauan ennen kuin kysymyksiin voitiin saada vastauksia täällä. Mitään negatiivista ei kuitenkaan ole tapahtunut, vaikka talvet ovat olleet runsaslumisia. Uskon, että silloin, kun kukaan ei laskenut, mitä kattoristikot pystyisivät kantamaan, käytettiin reilusti mittoja, joten ne kestävät silti. Mutta kuitenkin, koska koette eron, teidän pitäisi antaa jonkun rakennusasioista perillä olevan katsoa sitä.
Te, jotka luulette, että tämä on trolli, te, jotka välitätte siitä, onko se trolli (vai ei), te, jotka vastaatte ja vain toteatte, että se on trolli ilman mitään konkreettista ehdotusta.. mitä teette edes tässä ketjussa? 
Me, joilla on aikaa ja energiaa ja joita ei kiinnosta.. vastaamme ja skrollaamme eteenpäin.
Kukaan ei ole pakotettu vastaamaan foorumilla, valinta on täysin oma!
Mutta jos antaa vakavan vastauksen, jonka takana seisoo itse (kuinka hölmö kysymys sitten olikaan).. se ehkä auttaa jotakuta, joka ei ole uskaltanut kysyä.. joskus.
Trolli tai ei, ei ole meidän päätettävissämme, mikä kysymys on hyvä tai huono.. voimme vain päättää, haluammeko vastata vai emme.
Me, joilla on aikaa ja energiaa ja joita ei kiinnosta.. vastaamme ja skrollaamme eteenpäin.
Kukaan ei ole pakotettu vastaamaan foorumilla, valinta on täysin oma!
Mutta jos antaa vakavan vastauksen, jonka takana seisoo itse (kuinka hölmö kysymys sitten olikaan).. se ehkä auttaa jotakuta, joka ei ole uskaltanut kysyä.. joskus.
Trolli tai ei, ei ole meidän päätettävissämme, mikä kysymys on hyvä tai huono.. voimme vain päättää, haluammeko vastata vai emme.
Hmm jos laittaa kartonkivälikkeitä ulkoseinän ja saumavaahdon väliin ennen täyttämistä, paine jakaantuu ensisijaisesti ylös ja alas laajetessaan, jolloin vakaus palautuu.H hapazard sanoi:
On kuitenkin tärkeää olla ylitäyttämättä liikaa.
https://tv.nrk.no/serie/ikke-gjoer-dette-hjemme/sesong/4/episode/8/avspiller#t=26m