Hei!
Meillä on 1930-luvulta peräisin oleva talo. Portaikko on peräisin sieltä ajalta ja johtaa sisäänkäyntikerroksesta yläkertaan.
Aiomme remontoida osan talosta ja ajattelimme tehdä portaikon samalla kertaa. Kuvassa näkyvä puupaneeli seinillä maalataan peittävän valkoiseksi. Suunnittelemme myös, että nousulat ja sivupalat maalataan valkoisiksi ja ainoastaan askelmat jätetään sellaisiksi kuin ne ovat. Valitettavasti ne eivät ole täysin puhtaita puusta, vaan niihin on roiskunut hieman maalia jossain vaiheessa. Miten te olisitte tehneet? Maalaisitteko vai ette? Kiitollinen näkemyksistä ennen kuin teemme päätöksen ja aloitamme.