Hei,
Tämä on todellinen aloittelijakysymys, mutta teen mieluummin oikein kuin korjaan myöhemmin.
Ajattelin naulata raakapontti ja sitten kiinnittää kipsi sen päälle. Kysymykseni on, miten teidän mielestänne minun pitäisi sahata raakapontti. Onko väliä, jos sauma (sillä sellainen tulee olemaan) on sijoitettu koolingin päälle vai ei?
Teen tämän ensisijaisesti saadakseni vakaamman seinän. Koolingit ovat 70, joten yksinkertaisen kipsin kanssa, kuten aiemmin, seinä joustaa melkoisesti, ja haluan välttää sitä jatkossa.
Terveisin,
/Magnus