Hei

Olen parhaillaan remontoimassa ensimmäistä asuntoani YouTuben avulla. Olen kuitenkin törmännyt joihinkin ongelmiin, joiden ratkaisemisesta en ole varma.

Ongelma 1:

Vanhaa sinikuvioista tapettia, joka on osittain irrotettu, paljastaen kipsilevyä alla. Tapetin jäänteet ja poistamisvaikeudet näkyvät. Huoneen seinä, josta tapettia on poistettu osittain, paljastaen gipsilevyn alla. Ikkuna näkyy oikealla, ja alapuolella on patteri.

Makuuhuoneen ulkoseinä vaikuttaa olevan jonkinlaista kipsilevyä. On erittäin vaikeaa poistaa tapettia vaurioittamatta alla olevaa materiaalia. Onko turvallista jatkaa täällä? Voinko poistaa loput tapetista ja vain silottaa päälle? Mikä on paras tapa toimia?

Ongelma 2:

Tyhjä huone, jossa on vaurioitunut katto ja näkymä ikkunoista puutarhaan. Seinillä on irrotetun tapetin jälkiä. Huoneen seinä, josta tapetti on osittain poistettu, näkyvissä kuluneita kohtia ja aukot pistorasiaa varten. Oviaukko viereiseen huoneeseen.

Ei oikeastaan ongelma, mutta halusin varmistaa, että olen oikeilla jäljillä. Onko täällä vain tasoitettava ja maalattava, vai mitä?

Ongelma 3:

Katossa näkyy aukko, jossa on paljaat johdot. Ympärillä on valkoista seinää ja kattoa, joissa on pieniä punaisia jälkiä.

Tämä neliö on itse asiassa sulakekaappi, joka jäi makuuhuoneeseen, kun edellinen omistaja purki vaatekomeron seinän. Haluaisin tukkia nuo reiät siistillä tavalla. Onko teillä ehdotuksia?

Kiitos avusta!

H
A Alex Wiess sanoi:
Hei

Olen kunnostamassa ensimmäistä asuntoani YouTuben avustuksella. Olen kuitenkin törmännyt joihinkin ongelmiin, joita en ole varma, kuinka ratkaista.

Ongelma 1:

[kuva][kuva]

Makuuhuoneen ulkoseinän seinä näyttää olevan jonkinlaista kipsilevyä. Tapetin poistaminen on erittäin vaikeaa ilman, että se vahingoittaa alla olevaa materiaalia. Onko turvallista jatkaa tässä? Voinko poistaa loput tapetista ja vain tasoittaa päälle? Mikä on parasta tehdä?

Ongelma 2:

[kuva][kuva]

Ei oikeastaan suuri ongelma, mutta halusin vahvistaa, että olen oikealla tiellä. Tasoita ja maalaa, eikö niin?

Ongelma 3:

[kuva]

Tämä neliö on itse asiassa sulaketaulu, joka jäi jäljelle makuuhuoneeseen, kun edelliset omistajat purkivat vaatehuoneen seinän. Haluaisin sulkea nämä reiät jollain siistillä tavalla. Onko teillä ehdotuksia?

Kiitoksia avusta!
Tasoita ja maalaa. Hieman kalliimpi vaihtoehto on ostaa remonttityö, tarkista remonttitapetin hinnat, sillä hinnat voivat vaihdella paljon. Säästät paljon työtä remonttitapetilla. Jos reiällä ei ole mitään toimintoa, laita siihen jokin puupala, kipsiä ja ruuvaa tai liimaa kiinni, riippuu siitä, miltä se näyttää, eli onko mitään, mihin ruuvata kiinni. Varmasti foorumeilla on joku, joka voi antaa hyviä vinkkejä seinässä olevaan reikään liittyen.

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.