3 660 lukukertaa ·
19 vastausta
4k lukukertaa
19 vastausta
Muutama kysymys teille materiaaligurut!
Jos takana on puulevy, niin molly pitää todella hyvin.f91jsw sanoi:Magneettikikka edellyttää, että kipsilevyn takana ei ole lastulevyä tai OSB:tä, koska silloin se ei ole välttämättä kiinnitetty koolauksiin. Useimpiin tarkoituksiin sillä ei ole merkitystä, koska voi aivan hyvin kiinnittää levyyn, mutta tätä tarkoitusta varten en tiedä, pitääkö se. Voimat ovat melkoisia, kun kiristää vaijeria.
Remonttinalokas
· Vassbacken Västra Götaland
· 606 viestiä
Miten niin tarkoitat Thomas? Voisiko se olla tyyliin betoni-regel-puulevy-kipsi? Luulin, että se oli betoni-puu-regel-kipsi? Pian teen reiän seinään vain saadakseni tietää, miten taloni on rakennettu :s Se tapahtunee, kun aion remontoida olohuonetta, sillä siellä minulla on osa vastaavaa kuin kipsilevy, joka pullistuu... tuntuu hieman pelottavalta ruveta repimään sitä...
Irrota pistorasia, niin näet, miten seinä on rakennettu.
No, nyt ajattelin, tai pikemminkin f91jsw, tapausta, jossa kipsilevyn takana on suoraan jonkinlainen puulevy. Me, jotka puuhailemme itse, teemme usein näin saadaksemme hyvän seinän ruuvata. Mutta se on varmaan melko harvinaista muuten luulisin.Nancy Alke sanoi:Miten tarkoitat Thomas? Voisiko se olla tyyppiä betong-regel-puulauta-kipsi? Luulin, että se oli betong-puu-regel-kipsi? Kohta teen reiän seinään vain saadakseni tietää, miten taloni on rakennettu :s Se tapahtuu varmaan, kun aion remontoida olohuonetta, sillä siellä on osio vastaava kuin kipsilevy, joka pullistuu... tuntuu hieman hermostuttavalta alkaa repiä sitä...
Se mikä minua vähän ihmetyttää nyt on kuitenkin se, että mainitset betong. Onko sinulla betong seinissä? Siinä tapauksessa se on rauhallista, teet kiinnityksen betongiin, kipsin läpi ja betongiin.
Missä talossa asut? Millainen julkisivu talossa on?
Klikkaa tästä vastataksesi