Olen ymmärtänyt, että "oikea" tapa jyrsiä ura VP-putkille Leca-lohkoon on vuokrata jyrsin pölynimurilla, joten aion tehdä niin.

Kysymykseni on:
Millä minun tulisi täyttää urat putkien asettamisen jälkeen? Aion tasoittaa pinnan sementtipohjaisella laastilla sen jälkeen. Onko Casco Husfix sopiva?

Vinkkejä sopivista kojerasiajyrsimistä/rei'itysahoista kojerasioiden asennukseen olisi myös mukava saada.

Viimeksi muokattu:
No, en tiedä, mutta muut voivat korjata minua mielellään. Arvioisin, että Leca on suunnilleen samanarvoinen kevytbetonin kanssa.

Kevytbetonissa olen "jyrsinyt" uria pistosahalla. Silloin lyhensin pistosahanterän oikean mittaiseksi kulmahiomakoneella saadakseni sopivan syvyyden uraan.

Saadaksesi sen suoraksi, voit ruuvata kiinni latan, jota vasten voit vetää sahan. Riittävän isot ruuvit eivät tarvitse tulppia.

Rasioiden ympärillä lataisin pistosahaan pidemmän terän. Muista, että rasioissa on putkiliitännät, joita rasiajyrsin ei pysty käsittelemään.

Cascon Husfixistä minulla ei ole hyviä kokemuksia, se on kallista ja vaikea hioa. Jos sitä haluaa käyttää, jätän asian avoimeksi.

Mietin gyprock-tasoitteen käyttöä, sitä voi levittää jopa 100mm kerroksina kerrallaan. Mutta tiedän liian vähän siitä materiaalista, joten sinun on itse muodostettava käsitys siitä, mikä on paras vaihtoehto.

Millä on muurattu yhteen lecablokit? Sen pitäisi olla itsestäänselvin valinta.

Yksi vinkki on täyttää sähköasennusrasioita sanomalehtipaperilla ennen kuin alat tasoittaa niiden ympäriltä.

Putket ja rasiat voidaan liimata kiinni saumavaahdolla.

Puhdista putket laastilla, jolla aiot viimeistellä myöhemmin.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.