Olen rakentamassa stereopenkkiä, inspiroituna www.tnt-audio.com/clinica/flexye.html. Suurin ongelma vaikuttaa oudolta kyllä olevan mutterien ja kierteisten tankojen löytäminen.

Hyllyt pitäisi pujottaa neljään kierteiseen tankoon, mieluiten 18-20 mm halkaisijalla. Biltema ja K-Rauta myyvät kierteisiä M20-tankoja melkein 200 kr/kpl, mutta mistään en ole löytänyt M20-muttereita tai prikkoja. Ainoa paikka, jonka olen onnistunut löytämään, oli eräs autosportfirma netissä, joka myy niitä 30 kr/kpl. Koska tarvitsen 8 jokaiseen hyllyyn ja aion tehdä 5 hyllyä, mutterit maksaisivat silloin 1200 kr!

Onko todella niin, että mutterit yli M12-kokoisina ovat niin uskomattoman kalliita ja vaikeasti saatavilla, vai etsiinkö vääristä paikoista?

Lähin hyvin varusteltu rautakauppa pitäisi pystyä tilaamaan kotiin... hinta minulla ei ole aavistustakaan

toinen vinkki on tarkistaa konepajoista, heidän pitäisi myös tietää. :o

Tarkistin rautatavaratukkuliikkeestä. Kierretanko M20 kiiltosinkitty maksaa 65:-/kpl, mutterit 175:-/50kpl
Kaikki hinnat ilman alv:tä. Rautakaupassa hintoihin voi lisätä alv kaksinkertaiseksi!

kuulostaa hyvältä tarjoukselta!!
olisin varmaan ottanut heti.

Missä asut? Siverts Skruv Tukholmassa tarjoaa sen, mitä etsit.

Biltema myy sähkösinkittyä tankoa M20 hintaan 30 spänn
+5 kpl M20 muttereita hintaan 15 spänn

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.