Hei!

Minulla on hylly, joka valitettavasti romahti, ylikuormitus on syy. Valitettavasti se veti mukanaan koko proppua romahduksessa, mikä on nyt johtanut reikään, joka on kooltaan noin nuuskarasian kokoinen, ja mietin, kuinka voisin parhaiten korjata tämän.

En tietenkään aio käyttää pintaa uudelleen ripustamiseen, joten pääasiassa kyse on siitä, että haluan korjata sen kosmeettisesti.

Voiko olettaa, että kipsilevyn kantokyky heikkenee, jos tekisi uuden kiinnityksen 1-2 dm reikästä?

Kiitos vastauksesta!
 
  • Rikkinäinen kipsilevyseinä, jossa on suuri reikä, aiheutunut hyllyn romahtamisesta, seinässä näkyy rapautunutta ja repeytynyttä materiaalia.
Se voi olla typerää asentaa se täsmälleen samalla tavalla? Etsi sääntö, johon kiinnittää, jos mahdollista.

Korjataksesi sen teet suuremman reiän, neliön tai pyöreän. Sitten asetat yksi tai kaksi lautaa ristikkäin reiän yli (sisäpuolelle). Sitten leikkaat palasen kipsilevyä reiän kokoiseksi, joka kiinnität lautaan. Kitti ja maalaa ja jatka elämääsi.
 
  • Tykkään
C.Ö ja 3 muuta
  • Laddar…
Nyfniken Nyfniken sanoi:
Se voi olla typerää asentaa se samalla tavalla? Etsi sääntö, johon kiinnittää se, jos mahdollista.

Korjataksesi sen, suurennat reikää, neliö- tai pyöreäksi. Sitten laitat yksi tai kaksi lautaa reiän poikkisuuntaan (sisäpuolelle). Sitten leikkaat kipsilevyn palan reiän kokoiseksi ja kiinnität sen lautaan. Kittiä, maalaa ja jatka eteenpäin elämässä.
Valitettavasti tällä puolella ei ole sääntöä, hylly on kiinnitetty sääntöön toisella kannattimella.
Tietenkin suunnitelmana on olla lastaamatta yhtä raskaasti tai tukea sitä jalalla tai vastaavalla ulkokulmassa.

Paikkaaminen kuulostaa järkevältä idealta. Miten kiinnitetään laudat sisäpuolelle?
 
S Snajdarn12 sanoi:
Valitettavasti ei ole sääntöä tällä sivulla, hylly on yleensä kiinnitetty toiseen konsoliin.
Tarkoitus on tietenkin, ettei lastata yhtä raskaasti tai tukea sitä jollain jalalla tai vastaavalla ulkoreunassa.

Korjaus kuulostaa järkevältä idealta. Miten lankut kiinnitetään sisäpuolelle?
 
S Snajdarn12 sanoi:
Valitettavasti tällä sivulla ei ole sääntöä
Voit sitten tehdä kuten yllä olevassa videossa, mutta upota huomattavasti pidempi leivänpala (joka riittää hyvin molempiin suuntiin). Sitten kiinnität hyllyn siihen leivänpalaan.
 
  • Tykkään
  • Haha
Totte_S ja 3 muuta
  • Laddar…
Yksi menetelmä on sahata kolmionmuotoinen kartiomainen reikä eli siten, että reikä on sisäpuolelta pienempi. Sitten sahataan kipsilevy, joka on hieman suurempi ja hiotaan se sopivaksi. Sen jälkeen se vain liimataan kiinni, hiotaan ja maalataan. Tämän menetelmän etu on, että sauma on minimaalinen ja on melko helppoa hioa suoria reunoja.
 
J
Nyfniken Nyfniken sanoi:
Silloin voit tehdä kuten yllä olevassa videossa, mutta aseta huomattavasti pidempi leipäpala (joka riittää molempiin suuntiin). Sitten ruuvaat hyllyn leipäpalaseen.
Jos haluat seurata yllä olevaa neuvoa, käytä mieluiten kovempaa leipää, vähintään Wasa Husman, muuten se ei koskaan kestä 😎
 
  • Haha
  • Tykkään
Henkan Sundberg ja 7 muuta
  • Laddar…
Olen käyttänyt fjärilspatchia, yksinkertaista ja toimii hyvin. On helpompaa tehdä neliönmuotoisilla paloilla

 
  • Tykkään
Nyfniken
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.