1 864 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Molly-tulppa on irronnut
Hei!
Minulla on hylly, joka valitettavasti romahti, ylikuormitus on syy. Valitettavasti se veti mukanaan koko proppua romahduksessa, mikä on nyt johtanut reikään, joka on kooltaan noin nuuskarasian kokoinen, ja mietin, kuinka voisin parhaiten korjata tämän.
En tietenkään aio käyttää pintaa uudelleen ripustamiseen, joten pääasiassa kyse on siitä, että haluan korjata sen kosmeettisesti.
Voiko olettaa, että kipsilevyn kantokyky heikkenee, jos tekisi uuden kiinnityksen 1-2 dm reikästä?
Kiitos vastauksesta!
Minulla on hylly, joka valitettavasti romahti, ylikuormitus on syy. Valitettavasti se veti mukanaan koko proppua romahduksessa, mikä on nyt johtanut reikään, joka on kooltaan noin nuuskarasian kokoinen, ja mietin, kuinka voisin parhaiten korjata tämän.
En tietenkään aio käyttää pintaa uudelleen ripustamiseen, joten pääasiassa kyse on siitä, että haluan korjata sen kosmeettisesti.
Voiko olettaa, että kipsilevyn kantokyky heikkenee, jos tekisi uuden kiinnityksen 1-2 dm reikästä?
Kiitos vastauksesta!
Se voi olla typerää asentaa se täsmälleen samalla tavalla? Etsi sääntö, johon kiinnittää, jos mahdollista.
Korjataksesi sen teet suuremman reiän, neliön tai pyöreän. Sitten asetat yksi tai kaksi lautaa ristikkäin reiän yli (sisäpuolelle). Sitten leikkaat palasen kipsilevyä reiän kokoiseksi, joka kiinnität lautaan. Kitti ja maalaa ja jatka elämääsi.
Korjataksesi sen teet suuremman reiän, neliön tai pyöreän. Sitten asetat yksi tai kaksi lautaa ristikkäin reiän yli (sisäpuolelle). Sitten leikkaat palasen kipsilevyä reiän kokoiseksi, joka kiinnität lautaan. Kitti ja maalaa ja jatka elämääsi.
Valitettavasti tällä puolella ei ole sääntöä, hylly on kiinnitetty sääntöön toisella kannattimella.Nyfniken sanoi:
Se voi olla typerää asentaa se samalla tavalla? Etsi sääntö, johon kiinnittää se, jos mahdollista.
Korjataksesi sen, suurennat reikää, neliö- tai pyöreäksi. Sitten laitat yksi tai kaksi lautaa reiän poikkisuuntaan (sisäpuolelle). Sitten leikkaat kipsilevyn palan reiän kokoiseksi ja kiinnität sen lautaan. Kittiä, maalaa ja jatka eteenpäin elämässä.
Tietenkin suunnitelmana on olla lastaamatta yhtä raskaasti tai tukea sitä jalalla tai vastaavalla ulkokulmassa.
Paikkaaminen kuulostaa järkevältä idealta. Miten kiinnitetään laudat sisäpuolelle?
Remontoija
· Stockholm
· 388 viestiä
S Snajdarn12 sanoi:
Yksi menetelmä on sahata kolmionmuotoinen kartiomainen reikä eli siten, että reikä on sisäpuolelta pienempi. Sitten sahataan kipsilevy, joka on hieman suurempi ja hiotaan se sopivaksi. Sen jälkeen se vain liimataan kiinni, hiotaan ja maalataan. Tämän menetelmän etu on, että sauma on minimaalinen ja on melko helppoa hioa suoria reunoja.
Jos haluat seurata yllä olevaa neuvoa, käytä mieluiten kovempaa leipää, vähintään Wasa Husman, muuten se ei koskaan kestä 😎Nyfniken sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
