4 735 lukukertaa ·
9 vastausta
5k lukukertaa
9 vastausta
Mockfjärdentalo
Jäsen
· VästraGötalandslän
· 12 viestiä
Hei hei, asun mockfjärds-talossa vuodelta -64, ja olen asunut täällä takaisin muuttamisen jälkeen 4 vuotta. Olen remontoinut ja vaihtanut suurimman osan. Mutta nyt aiomme aloittaa olohuoneen kunnostamisen.
×purkaa seinä keittiön ja olohuoneen väliltä.
×asentaa kamiina.
Miten "tunkkaus" toimii?
Suunnittelen meneväni lattiaelementtien läpi ja asettavani teräspalkin kantavalle betoniseinälle kellarissa alla. Tai miten muut ovat tehneet?
Oletteko vahvistaneet kamiinaa varten?
Terveisin, Markus.Björk
×purkaa seinä keittiön ja olohuoneen väliltä.
×asentaa kamiina.
Miten "tunkkaus" toimii?
Suunnittelen meneväni lattiaelementtien läpi ja asettavani teräspalkin kantavalle betoniseinälle kellarissa alla. Tai miten muut ovat tehneet?
Oletteko vahvistaneet kamiinaa varten?
Terveisin, Markus.Björk
Älä kirjoita täsmälleen samoja kysymyksiä useisiin ketjuihin, sitä pidetään roskapostina, eikä kukaan halua sitä.
Jos olet nopea, voit itse poistaa ne kaksi muuta viestiä (työpöytäversiolla). Muuten voit pyytää jotakuta moderaattoria poistamaan viestit, helpointa on silloin ilmoittaa omasta viestistä ja kirjoittaa, että se on kaksoiskappale, jos vastauksia on useissa ketjuissa, moderaattori voi yhdistää ketjut ilman, että mikään vastaus katoaa.
Jos olet nopea, voit itse poistaa ne kaksi muuta viestiä (työpöytäversiolla). Muuten voit pyytää jotakuta moderaattoria poistamaan viestit, helpointa on silloin ilmoittaa omasta viestistä ja kirjoittaa, että se on kaksoiskappale, jos vastauksia on useissa ketjuissa, moderaattori voi yhdistää ketjut ilman, että mikään vastaus katoaa.
Jäsen
· VästraGötalandslän
· 12 viestiä
Okei, anteeksi. Teen tämän heti. Tunsin, että halusin saada kysymykset mahdollisimman monelle käyttäjälle. Anteeksi vielä kerran!
Moderator
· Stockholm
· 57 881 viestiä
Tervetuloa foorumille. Kopio on poistettu.
/moderator
/moderator
Moderator
· Stockholm
· 57 881 viestiä
Luulen, että sinun pitäisi kuvailla ongelma hieman yksityiskohtaisemmin, jos joku haluaa vastata.
Monet kamiinien variantit eivät tarvitse lattian vahvistamista.
Entä se seinä, jonka haluat purkaa, kantava?
Monet kamiinien variantit eivät tarvitse lattian vahvistamista.
Entä se seinä, jonka haluat purkaa, kantava?
Olen asentanut kaminin meidän elementtitaloon, ei ollut mitään ongelmia, ei tarvinnut vahvistaa mitään. Mutta se riippuu varmaan minkälainen kamini on, ja mikä talomalli. Meidän talo on rakennettu 1969.
Jäsen
· VästraGötalandslän
· 12 viestiä
Okei, kuulostaa tosi hyvältä. Meillä on suunnitelmia vuolukivestä, ja se on kyllä vähän lisäpainoa. Onko teidän talossanne kellari?
Klikkaa tästä vastataksesi