3 954 lukukertaa ·
7 vastausta
4k lukukertaa
7 vastausta
Mitkä Lattialastulevyt
Hei! Me aiomme asentaa lattiavaneria Nivell-koolaukselle kellarissa ja haluaisimme kysyä seuraavaa näistä, kun niistä on useita eri luokkia ja merkkejä. En ole löytänyt paljon tietoa juuri tästä aiheesta.
Olen katsellut ja vertaillut Byggmaxia, Bejer byggelitiä ja XL-bygg Forestiaa.
Onko niissä mitään eroa laadussa, ympäristöystävällisyydessä, toiminnallisuudessa tai muussa? Mikä levyjen koko olisi suositeltava tähän tarkoitukseen: 22x620x1820 vai 22x620x2420?
Luin vanhasta viestistä, että Byggmaxin lattiavaneria ei ole hyväksytty liitettäväksi koolausten väliin, pitääkö tämä edelleen paikkansa?
Lopuksi, tulisiko kellariin käyttää kosteutta kestävää lastulevyä vai toimivatko tavallisetkin yhtä hyvin? Mikä liima on paras käyttää liimauksessa koolauksiin?
Kiitos kaikille, jotka haluavat jakaa kokemuksianne, ja toivottavasti joku osaa auttaa meitä tässä asiassa.
Olen katsellut ja vertaillut Byggmaxia, Bejer byggelitiä ja XL-bygg Forestiaa.
Onko niissä mitään eroa laadussa, ympäristöystävällisyydessä, toiminnallisuudessa tai muussa? Mikä levyjen koko olisi suositeltava tähän tarkoitukseen: 22x620x1820 vai 22x620x2420?
Luin vanhasta viestistä, että Byggmaxin lattiavaneria ei ole hyväksytty liitettäväksi koolausten väliin, pitääkö tämä edelleen paikkansa?
Lopuksi, tulisiko kellariin käyttää kosteutta kestävää lastulevyä vai toimivatko tavallisetkin yhtä hyvin? Mikä liima on paras käyttää liimauksessa koolauksiin?
Kiitos kaikille, jotka haluavat jakaa kokemuksianne, ja toivottavasti joku osaa auttaa meitä tässä asiassa.
Kiitos vastauksesta koskien liimaa & kokoa. Olen samaa mieltä kanssasi levyjen koosta, joten valitsen 1800 levyjä.T tergo sanoi:
Ehdottamaasi liimaa ei kuitenkaan ole varastossa lähettyvilläni. Olen kuitenkin löytänyt muita merkkejä, jotka saattaisivat toimia, mutta niiden hintavaihtelut ovat suuria. Haluan siis tietää, saako sitä, mistä maksaa, kun kyse on liiman laadusta ja mikä näistä vaihtoehdoista olisi paras valinta. Mietin myös, mitä puusepät suosivat käyttää.
https://www.beijerbygg.se/privat/sv/produkter/farg/kemisk-tekniska-varor/lim/trälim-sikabond-535-vinter-750ml-900036131
https://www.xlbygg.se/luleanotviken...ckel-fix-fog/tralim-vinter-wd206-0-75l-149771
https://www.byggmax.se/trälim-vinter-p18004
Työkaluhullu
· Dalsland
· 303 viestiä
En oikein tiedä kuinka nivells lattiajärjestelmä toimii, mutta kun olen asentanut granabs-koolaukset, tulisi aina liimata lastulevy-koolaus erityisellä liimalla välttääkseen narinan
Lastulevy lastulevyyn tavallisella valkoisella puuliimalla
Lastulevy lastulevyyn tavallisella valkoisella puuliimalla
Työkaluhullu
· Dalsland
· 303 viestiä
Huomasin nyt, että nivell on puuta, joten jätä viestini huomiotta.
Hei!
Sain tietää alan asiantuntijalta, että Byggelit & Forestia valmistavat parasta lattialastulevyä tällä hetkellä ja ne on testattu ja ympäristöhyväksytty ruotsalaisen vaatimusten mukaan, molemmat sallivat saumauksen palkkien välillä. Byggelit on ruotsalainen ja puru tulee pohjoisruotsalaisista metsistä, ja ne ovat myös muotopitävimmät niistä.
Me valitsimme Byggelit lattialastulevyn & sika 535 talviliiman kellariimme
Sain tietää alan asiantuntijalta, että Byggelit & Forestia valmistavat parasta lattialastulevyä tällä hetkellä ja ne on testattu ja ympäristöhyväksytty ruotsalaisen vaatimusten mukaan, molemmat sallivat saumauksen palkkien välillä. Byggelit on ruotsalainen ja puru tulee pohjoisruotsalaisista metsistä, ja ne ovat myös muotopitävimmät niistä.
Me valitsimme Byggelit lattialastulevyn & sika 535 talviliiman kellariimme
Klikkaa tästä vastataksesi