6 455 lukukertaa ·
5 vastausta
6k lukukertaa
5 vastausta
Mitkä kerrokset ja missä järjestyksessä ulkoseinään
Kuinka tavallinen ulkoseinä on rakennettu kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti.
Ulkopaneeli > rankarakenne eristyksellä > muovi? > kipsi > tapetti
Se, mistä olen hyvin epävarma, on se, mitä kutsutaan höyrynsuluksi, muovi - miten ja mihin se asetetaan ulkoseinässä?
Ulkopaneeli > rankarakenne eristyksellä > muovi? > kipsi > tapetti
Se, mistä olen hyvin epävarma, on se, mitä kutsutaan höyrynsuluksi, muovi - miten ja mihin se asetetaan ulkoseinässä?
te voitte auttaa minua
Sinun on rakennettava matalalautoista irtolaudoista, +korkeus on tarkistettu ja profiilit ovat paikoillaan. Muotin mitat 350mm x3000x4000.
Tee työkuvaus siitä, miten etenet, kun rakennat matalalautasi. Kuvauksen tulee sisältää vähintään:
a. Työvaiheet kronologisessa järjestyksessä (ajallisesti etenevinä)
b. Nimikkeillä varustetut materiaalit ja välivaiheet
c. Työkalut, koneet, kiinnitystarvikkeet ja lukituslaitteet
d. Apulaitteet ja suojausvarusteet.
e. Tärkeitä asioita huomioitavaksi
Sinun on rakennettava matalalautoista irtolaudoista, +korkeus on tarkistettu ja profiilit ovat paikoillaan. Muotin mitat 350mm x3000x4000.
Tee työkuvaus siitä, miten etenet, kun rakennat matalalautasi. Kuvauksen tulee sisältää vähintään:
a. Työvaiheet kronologisessa järjestyksessä (ajallisesti etenevinä)
b. Nimikkeillä varustetut materiaalit ja välivaiheet
c. Työkalut, koneet, kiinnitystarvikkeet ja lukituslaitteet
d. Apulaitteet ja suojausvarusteet.
e. Tärkeitä asioita huomioitavaksi
windestal
Talon omistaja
· Västergötland
· 354 viestiä
windestal
Talon omistaja
- Västergötland
- 354 viestiä
Käytkö sinä ja @pinoeym ehkä samassa aikuiskoulutuksessa? Ehkä voisitte auttaa toisiaanne sen sijaan, että pyydätte muita tekemään tehtävänne puolestanne?G Ghaarib haji sanoi:voitte auttaa minua
Sinun tulee rakentaa matala muottimuuraus, jossa +Korkeus on tasoitettu ja profiilit ovat paikoillaan. Muotin mitat ovat 350 mm x 3000 x 4000.
Tee työkuvaus siitä, kuinka etenet rakentaessasi matalaamuottia. Kuvauksen tulee vähintään sisältää:
a. Työvaiheet kronologisessa järjestyksessä (niin kuin ne ajallisesti tapahtuvat)
b. Materiaali ja vaiheiden nimet
c. Työkalut, koneet, kiinnitysaineet ja lukituslaitteet
d. Apuvälineet ja suojaimet
e. Tärkeää huomioida
Langasta https://www.byggahus.se/forum/threads/fragor-av-skoluppgiftskaraktaer.337670/
Hei, opiskelen aikuiskoulutuksessa, minulla on kysymys johon minun on vastattava, voiko joku auttaa minua?
Kysymys on:
Sinun tulee rakentaa matala muottimuuraus, jossa +Korkeus on tasoitettu ja profiilit ovat paikoillaan.
Muotin mitat ovat 350 mm x 3000 x 4000.
Tee työkuvaus siitä, kuinka etenet rakentaessasi matalaamuottia. Kuvauksen tulee vähintään sisältää:
a. Työvaiheet kronologisessa järjestyksessä (niin kuin ne ajallisesti tapahtuvat)
b. Materiaali ja vaiheiden nimet
c. Työkalut, koneet, kiinnitysaineet ja lukituslaitteet
d. Apuvälineet ja suojaimet
e. Tärkeää huomioida
Kiitos avusta.
Klikkaa tästä vastataksesi