Olen asentanut uuden oven ja samalla hieman uutta paneelia sivuille. Mutta olen jumissa sisäpuolella viimeisen viimeistelyn kanssa, en tiedä miten saisin viimeisteltyä listat ja karmin. Katsokaa kuvia, jos teillä on vinkkejä.

284002-Byggahus_dorr.jpg 284003-Byggahus_dorr_%281%29.JPG

284004-Byggahus_dorr_%282%29.JPG

284006-Byggahus_dorr_%283%29.JPG 284007-Byggahus_dorr_%284%29.JPG

Karmin peittäminen ja vuori, sitten valkoinen lauta oven yläpuolelle jatkamalla olemassa olevaa. Ehkä lista laudan ja karmin välissä.

Protte

Fodereita, niillä on valmiiksi uritetut raot, vai mitä?
Mutta påsadling, sitä en ymmärrä.

Ola78
Rehu on juuri sitä, mitä ajattelet. Påsalning, josta Prototypen kirjoittaa, on lista, jonka asetat sisäpuolelle karmia vasten ja joka on yhtä leveä kuin etäisyys seinään. Sen täytyy olla paikallaan, jotta se peittää ovenkarmin ja seinän välisen raon ja antaa hieman tukea rehun. Påsalning voidaan tällaisessa tapauksessa kutsua myös sisäpuoliseksi smyg. Muuten teet kuten Prototypen kirjoittaa.

Viimeksi muokattu:
Milkshaken
hei trekko, katson jos voin laittaa sinulle muutamia todella yksinkertaisia kuvia..... kutsu niitä opintomateriaaliksi..:)

Ensimmäinen ja toinen kuva näyttävät masoniittipalojen asennuksen.... (tapanani on mitata tarkasti millimetrin tarkkuudella saadakseni siitä hyvän... mutta onnistuu myös silmämääräisesti...:)

Kolmas kuva näyttää syvennyksen... (Mittaa ylhäältä ja alhaalta) vedä viiva sitten halkaise.....

Neljäs kuva: Näyttää valmiin syvennyksen listoilla.... Lista on tässä tapauksessa se koriste, joka on huoneen puolelle, ja se on koristeellinen lista.... huom., sinun täytyy jiirata ylhäältä... jos olet ollut tarkka masoniittipalojen asentamisessa, eli asentanut ne kulmaan karmin kanssa, ja sinulla on kaunis välimatka koko matkan syvennyksen ollessa tasossa karmin kanssa, silloin sinulla on 45 asteen kulma jiirissä ylhäällä.... +/- yksi aste.... loput ratkaiset akryylimassalla....

Kiitos avusta!

Valmis tulos näytti tältä.

286361-ferdigresultat.JPG

Oli hieman säätöä sen osan kanssa, joka puuttui katon yläpuolelta, mutta olen aika tyytyväinen.
Luulin aluksi, että siitä tulisi kummallista, koska minulla ei ole listaa ylhäällä.
Se oli itse asiassa se syy, miksi aloitin ketjun saadakseni apua.

Laitoin päälle erilaisia puutavaroita ja masoniittipaloja ennen kuin asensin valmiiksi maalattuja MDF-listoja.
286362-foder.JPG

Viimeksi muokattu:
Joten, nyt on kynnys jäljellä.
Minulla on vihreä lista, joka täytyy asentaa oven ja sivupaneelin väliin.
Mutta en tiedä, pitäisikö minun vetää se alas lattiaan asti vai rakentaako kynnys alle.

Tarvitsen myös vinkkejä miten rakentaa kynnyksen eteen, lasken että siitä tulee vähintään 2 erilaista ekolistapalaa.

286363-troskel.JPG

Kamera näyttää todella lattian huonoimmalta puoleltaan, se ei näytä niin pahalta todellisuudessa, mutta aiomme hioa massiivisen tammen lattian kesäksi =)

Milkshaken
joo Nx... Se meni hyvin, toivottavasti vinkeistäni oli sinulle hyötyä.... :)

Valitettavasti me käsityöläiset emme saa vastata tällaisissa säikeissä, koska BH:lla on ollut pienoista sisällissotaa käsityöläisten olemisesta tai ei olemisesta... Mutta yritän silti auttaa sinua... Arvaa kuinka.. :)

Joo, sain hyötyä vinkeistä, kiitos vielä kerran!
Lisäpisteet sinulle =)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.