Olen asentanut verhotangon kellarin kattoon, ja se oli kaikkea muuta kuin helppoa sillä naulaproppulla, joka minulla oli käytettävissäni. Poraasin 6 mm reiät, mutta vaikka ne olivat tarpeeksi syviä, en saanut naulaa lyötyä sisään. Porasin sitten ne 7 mm kokoisiksi ja laitoin vähän "No more nails". Se varmaan kestää kuorman, mutta ei se ollut sujuvaa.

Mitä pitäisi olla, jotta saisi nopeasti kiinnitettyä jotain kivikovaan betoniholviin? Minulla on joitakin verhotankoja ja mahdollisesti hieman akustiikkalevyjä, jotka pitäisi myös asentaa, enkä halua toistaa yllä olevaa prosessia. Niiden olisi parasta olla niin lyhyitä, ettei minun tarvitsisi huolehtia siitä, että ne vahingossa osuisi vesiputkeen.

Tuntuu spontaanisti siltä, että käyttää tulppa ja ruuvi olisi parempi vaihtoehto. Jos olet porannut 6 mm:llä, niin tulppa samaan kokoon ja sopiva ruuvi tarkoitettu tulppaa varten ja siihen, mitä aiot kiinnittää kattoon.

Naulatulppa ei ehkä ole paras vaihtoehto roikkuville kuormille.

• Tykkään
NoiseMaker ja 1 muu
  • Laddar…
Olen samaa mieltä ruuvista ja tulppista niin kauan kuin kuormat ovat pieniä. Suurille kuormille betoniruuvi on erinomainen, niitä on saatavilla myös pienissä mitoissa ja ne ovat purettavia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.